Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی برای واکسیناسیون روزانه ۴۰ هزار نفر اعلام آمادگی کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، در حالی که دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از دیروز 14 شهریور ماه آمادگی خود را برای واکسیناسیون روزانه 40 هزار نفر از متولدان سال 55 و پیش از آن اعلام کرده که در شبانه روز گذشته یک هزار و 64 نفر واکسن کرونا دریافت کردند تا مجموع کل واکسیناسیون به 926 هزار و 567 نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون کار واکسیناسیون و درمان بیماران کرونایی همچنان در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها همچنان باقی است و کادر درمان با جدیت و تلاش مضاعف در حال خدمت به همنوعان هستند.

با توجه به افزایش موارد ابتلا به کرونا و افزایش بیماران بدحال بستری در بیمارستان‌ها، تخت خالی در بیمارستان طالقانی ارومیه وجود ندارد و بیماران در حیاط بیمارستان ویزیت می‌شوند هر چند که کادر درمان از نبود تخت برای بیماران ناراحت هستند اما بیماران اظهار دارند که آنان تمام تلاش خود را برای بهبود حال بیماران به کار بسته‌اند.

سمنان از پیک پنجم کرونا گذر کرد؛ مردم همچنان پروتکل‌ها را رعایت کنندبستری‌های کرونا در استان کرمان از مرز 37000 نفر گذشت / دلتا ویروس جان 2 کودک کرمانی را گرفت

همچنین در روزهای گذشته برخی بیماران کرونایی اعتراض داشتند که با وجود داشتن تخت‌های خالی در برخی بیمارستان‌ها، چرا از پذیرش بیماران سر باز می‌زنند در حالی که برخی بیمارستان‌ها تخت‌های خالی را برای بیماران قلبی و تصادفی و غیرکرونایی اختصاص داده و در صورت ضرورت به بیمارانی که درصد اکسیژن خون آنها به پایین‌ترین سطح خود رسیده باشد اختصاص می‌دهند.

همچنین از برخی بیمارستان‌های خصوصی و بزرگ ارومیه خبر می‌رسد که از نخستین روزهای شیوع کرونا تاکنون به کمک بیمارستان‌های دولتی آمده و در نبود دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان طالقانی، کار اسکن را انجام می داد.

حتی بیمارستان میلاد ارومیه که چندی پیش مورد اعتراض برخی مردم مبنی بر عدم پذیرش بیماران کرونایی واقع شده بود، اعلام کرده که برابر با بیمارستان بزرگ امام خمینی(ره) ارومیه، بیمار بستری پذیرش کرده و بیشتر از آن نیز بیمار در بخش آی سی یو بستری شده است.

در مجموع با توجه به اینکه هر روز موارد بیشتری از ابتلای هم استانی‌ها به کرونا ثبت می‌شود و وجود بیش از دو هزار نفر بیمار بدحال که از مشکلات تنفسی رنج می‌برند، همچنین ثبت بیش از 300 نفر در بخش آی سی یو، وجود 70 بیمار متصل به ونتیلاتور و ابتلای بیش از یک هزار و 600 نفر دیگر به کرونا نشان می‌دهد که باید بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/7548/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان ها هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان