Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهردار منطقه 5 گفت: 6 دستگاه مینی بوس صفر کیلومتر در اختیار پایانه ارم سبز گذاشته شد تا برای حمل و نقل سریع شهروندان و کاهش فاصله زمانی حرکت مینی بوس‌ها اقدام شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری شهر، آیین نوسازی خطوط حمل و نقل عمومی پایانه ارم سبز به بلوار عدل با حضور محمود کلهری شهردار منطقه 5، مهدی گلشنی مدیرکل حمل نقل عمومی و امور مناطق حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و هوشنگ کریمی مدیر سامانه تندرو منطقه 5 شرکت واحد اتوبوسرانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه 5 در این آیین با بیان اینکه حمل و نقل عمومی خط ارم سبز به بلوار عدل که 17.5 کیلومتر است، پیش از این در اختیار بخش خصوصی بود و شرایط مناسبی نداشت، گفت: در راستای رضایتمندی شهروندان، بحث نوسازی اتوبوس‌ها توسط شهرداری منطقه 5 در دستور کار قرار گرفت.
کلهری ادامه داد: مذاکراتی صورت گرفته تا تعداد بیشتری از این وسایل حمل و نقل عمومی نو را در اختیار بگیریم تا حداقل زمان ممکن انتظار و سفر و کمترین توقف مردم در ایستگاه‌های اتوبوس را شاهد باشیم. اتوبوس‌هایی در حال خرید است که برای آینده یک خط دیگر را در پایانه ارم سبز برای نوسازی در نظر داریم.
در ادامه مهدی گلشنی، مدیرکل حمل نقل عمومی و امور مناطق حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در مورد بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه 5 گفت: در منطقه 5 با کمک شرکت واحد اتوبوسرانی بخشی از نیاز‌های مردم در حمل و نقل با نوسازی ناوگان و ارتقای آن برطرف شد و مشکلات را برطرف کردند و با تبدیل اتوبوس‌ها به مینی بوس برای بهسازی بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه 5 اقدام شد.
وی تاکید کرد: فرایند نوسازی ناوگان حمل و نقل یکی از سیاست‌های جدی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران است و با تدابیری که پیش بینی شده است به دنبال بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل هستیم.

تعویض اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های فرسوده منطقه 5
مهدی نوروزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 نیز گفت: اقدامات ویژه‌ای برای نوسازی ایستگاه‌های اتوبوس و وسایل حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده که تعویض اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های فرسوده در همین راستاست.

جایگزینی مینی بوس نو در مقابل اتوبوس فرسوده
هوشنگ کریمی مدیر سامانه تندرو منطقه 5 شرکت واحد اتوبوسرانی شهردار منطقه 5 نیز با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی رضایت شهروندان را در پی دارد، تاکید کرد: این اتفاق با توجه به فرسوده بودن خط مترو ارم سبز به بلوار عدل در منطقه5 رخ داد و بخشی از اتوبوس‌ها که عمرشان روبه پایان بود با مینی بوس نو جایگزین شد.
وی افزود: باید فاصله حرکت دو ماشین را کمتر کنیم که مردم کمتر در ایستگاه‌ها توقف داشته باشند و برخی ایستگاه‌ها مسافر کمتر بودند که با مینی بوس جایگزین شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارم سبز ناوگان حمل و نقل ترافیک شهرداری حمل و نقل عمومی شهردار منطقه 5 ایستگاه ها اتوبوس ها مینی بوس ارم سبز بوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد امروز گفت: ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد مجهز به سیستم سرمایشی است و رانندگان باید در شرایط گرمای هوا این سیستم را فعال کنند.

 

عباس اتحادی افزود: هم اکنون هزار و ۷۱۷ دستگاه اتوبوس و مینی بوس در سطح شهر مشهد فعال هستند که ۵۶ دستگاه از این تعداد کولر ندارند.

 

وی اضافه کرد: اتوبوس های فاقد کولر نیز با ورود ناوگان جدید از سرویس دهی خارج خواهند شد.

 

سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد ادامه داد: بازدید از سیستم سرمایشی ناوگان از اسفند پارسال آغاز و شارژ کولر رفع نقص انجام شده است.

 

اتحادی تاکید کرد: رانندگان موظف هستند در ساعات گرم روز سیستم گرمایشی را فعال کنند و چنانچه راننده ای به خواسته شهروندان بی توجه باشد، شهروندان می توانند از طریق تماس با شماره ۱۳۷ و یا ارسال پیام کوتاه به سامانه ۳۰۰۰۸۸۸۸ موضوع را با کد اتوبوس اعلام کنند تا موضوع رسیدگی شود.

 

٩٠٠ هزار جا به جایی و سفر درون شهری روزانه شهروندان مشهدی با بیش از هزار و ٧٠٠ دستگاه اتوبوس و مینی بوس ناوگان اتوبوسرانی این شهر انجام می شود.

دیگر خبرها

  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی