Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – فدراسیون فوتبال اخیرا قانون منع جذب بازیکنان خارجی در لیگ ایران را برداشت. قانونی که با عدم استقبال تیم‌ها روبرو شده بود و به نوعی سدی جلوی حرفه ای بودن تیم‌ها شده بود.

تیم‌ها هم اکنون به شرط ارائه ضمانت های لازم و نداشتن پرونده مالی در فیفا می توانند از بازیکن یا مربی خارجی استفاده کنند.

نکته قابل توجه این است که فدراسیون فوتبال که برای تیم‌های لیگ برتر نسخه خاص می پیچد خودش یک بدهکار بزرگ به مربی خارجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتر است فدراسیونی که برای تیم‌ها نسخه می‌پیچد به فکر راهکاری برای این بدهی بزرگ باشد و البته ضمانت هایی نیز برای جذب مربیان خارجی در آینده و پرداخت مطالبات آنها ارائه دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران مارک ویلموتس تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیدامیر برهانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران، گفت: صندوق ضمانت صادرات ایران پوشش‌های بیمه‌ای و ضمانت نامه‌ای خود را برای بازار کشور‌های همسایه همچون عراق و افغانستان با شرایط ویژه ارائه می‌دهد. همچنین برای حضور فعال در بازار کشور‌های آفریقایی سقف اعتباری ۴/۵ میلیارد دلار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این صندوق آمادگی دارد در صورت پذیرش کارفرما و یا بانک‌های خارجی، ضمانت نامه‌های مبتنی بر قرارداد (ضمانت نامه شرکت در مناقصه، ضمانت نامه پیش پرداخت و ضمانت نامه حسن انجام تعهدات) برای صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ارائه نماید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • دهمین تلاش برای صلح در غزه/ آتش بس در غزه باید ضمانت اجرایی داشته باشد
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!