Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@00:18:04 GMT

تیپ ۴۸ فتح آماده واگذاری 8 باب منزل به زلزله‌زدگان سی‌سخت+تصاویر و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۳۷۳۲

تیپ ۴۸ فتح آماده واگذاری 8 باب منزل به زلزله‌زدگان سی‌سخت+تصاویر و فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، سردار حسن حکمتیان به همراه پناهی فرماندار دنا از کار ساخت ۸ باب منزل مسکونی ساخته شده توسط سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد برای زلزله زدگان شهر سی سخت دیدن کردند.

به گزارش فارس، سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان امروز به همراه پناهی فرماندار دنا از روند ساخت خانه های زلزله زدگان سی سخت بازدید و قول دادند هفته آینده به مالکان تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سردار حکمتیان در حاشیه این بازدید گفت: احداث ۸ باب خانه در شهر زلزله زده سی سخت به تیپ ۴۸ فتح واگذار شد که در این راستا ۸ باب خانه پیچ و مهره ای با متراژ هر کدام ۸۵ متر مربع و پیشرفت ۹۵ درصدی آماده تحویل به زلزله زدگان است.

فرمانده تیپ ۴۸فتح اظهار داشت:  ۴ ساختمان بنایی نیز در حال فعالیت هستند که ۲ پروژه با متراژ ۱۰۰ متر مربع و پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد و ۲ پروژه نیز با متراژ ۱۲۰ متر مربع و پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد نیز  به زودی تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

سردار حکمتیان، تیپ ۴۸ فتح را خادم مردم و حامی و مددکار زلزله زدگان سی سخت دانست و گفت: از ابتدای وقوع زلزله در سی سخت تاکنون نیروهای مختلف تیپ ۴۸ فتح با تمامی امکانات و تجهیزات از آوار برداری گرفته تا بیش از ۵ هزار اسباب کشی وسایل زلزله زدگان،آب رسانی، سوخت رسانی و توزیع مواد غذایی  در حال خدمات رسانی به مردم شریف دنا هستند و مردم بدانند نیروهای خدوم سپاه تا ساخت آخرین خانه در کنار مردم فهیم و بافرهنگ سی سخت خواهند بود.

پناهی فرماندار دنا گفت:سردار حکمتیان در همان ساعت اولیه شب زلزله به سرعت وارد شهر زلزله زده سی سخت شد و با ارسال چندین تانکر آب رسانی و سوخت رسانی و دیگر دستگاه های خدمات رسان،طبخ وتوزیع غذای گرم و تهیه وسایل گرمایشی وبهداشتی به مردم آواره شهر سی سخت خدمت کردند.

فرمانداردنا گفت: سردارحکمتیان با خلوص نیت و اخلاص کامل وارد شهر سی سخت شدند و تا به امروز هیچ کوتاهی در این امر انجام نداده اند که کمتر کسی با این خصوصیات این همه به مردم شهر سی سخت خدمت کرد و مردم هم خود به وضوح دیدند که سردار حکمتیان و نیروهای تیپ ۴۸ فتح چقد خالصانه و بی ریا تا پاسی از شب رفته در زیر برف و باران و در بدترین شرایط در حال خدمت به آنها هستند و قطعا مردم شهر سی سخت قدرشناس هستند و قدردان زحمات سردار حکمتیان خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار حکمتیان پناهی فرماندار دنا منازل مسکونی زلزله زدگان سی سخت سردار حکمتیان زلزله زدگان تیپ ۴۸ فتح شهر سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز

ایسنا/قم مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با بیان اینکه روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوس‌رانی جابجا می‌شوند، گفت: ناوگان حمل‌ونقل عمومی نجات‌دهنده بسیاری از مسائل ازجمله مصرف سوخت، ترافیک، آلودگی هوا و ... است.

علی نیک با اشاره به اینکه آموزش رانندگان اتوبوس‌رانی به‌صورت اجباری دنبال می‌شود، اظهار کرد: روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوس‌رانی جابجا می‌شوند.

وی با بیان اینکه تلاش داریم متوسط تعداد جابجایی مسافر را افزایش دهیم، ابراز کرد: هدف ما این است که حداکثر پیاده‌روی یک شهروند برای رسیدن به ایستگاه ۴۰۰ متر باشد و تلاش داریم هرچه سریع‌تر این هدف را محقق کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با اشاره به اینکه احداث ایستگاه‌های سبز توسط شهرداری‌های مناطق در حال انجام است، مطرح کرد: تمام تلاش‌ها بر این است که مردم استقبال بیشتری از حمل‌ونقل عمومی داشته باشند.

نیک خاطرنشان کرد: دو خط رایگان گردشی اطراف حرم با ۶ دستگاه اتوبوس داریم که ماهانه حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه‌ دارند و خودروهای برقی نیز در سه مسیر اطراف حرم به‌صورت رایگان ارائه خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سیستم مدیریت شهری به دنبال خدمت به مردم است، مطرح کرد: سال گذشته سازمان اتوبوس‌رانی ۱۸۵ میلیارد تومان بودجه داشت که بیش از ۹۰ درصد اعتبارات در بخش درآمدها و هزینه‌ها محقق شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با اشاره به اینکه برای سال جاری نیز ۲۷۵ میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است، عنوان کرد: به همکاران سیستم اتوبوس‌رانی قم نمره قبولی می‌دهیم چراکه هر شب پس از پایان سرویس اتوبوس‌رانی نظافت و تأمین سوخت اتوبوس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش داریم با تکنولوژی پیش برویم تا خدمات مناسبی به مردم ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: دوربین‌های نظارتی در ایستگاه‌ها و اتوبوس‌ها نصب‌شده تا بهترین خدمات ارائه شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نیک در پایان یادآور شد: در سال گذشته سامانه پیامکی نیز راه‌اندازی کردیم که مردم به راننده، خودرو و نظافت  نمره دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • واگذاری زمین رایگان به ۱۳۰ خانوار دلفانی در قالب طرح جوانی جمعیت
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟