Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@15:44:11 GMT

دیوار مرزی ترکیه و ایران را غیر قابل عبور خواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۳۸۳۶

دیوار مرزی ترکیه و ایران را غیر قابل عبور خواهیم کرد

استاندار وان ترکیه از افزایش تدابیر امنیتی و نظارتی بر مرزهای خود با ایران طی ماه های اخیر به منظور جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی به خاک این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، استاندار وان ترکیه از افزایش تدابیر امنیتی و نظارتی بر مرزهای خود با ایران طی ماه های اخیر به منظور جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی به خاک این کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، ساخت این دیوار از شهرستان چالدران استان وان آغاز شده و از شمال تا شهرستان دوغوبایزید استان آغری و از جنوب تا شرستان یوکسک‌اوای استان حکاری ادامه دارد.

در همین راستا ساخت دیوار مرزی در استان‌های مرزی ترکیه با ایران با سرعت ادامه دارد.

به گفته مقامات ترکیه، این دیوار به منظور جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی، ممانعت از قاچاق کالا و مواد مخدر و عبور و مرور تروریست‌ها طراحی شده و با سرعت زیادی درحال ساخت است.

گفته می شود در حال حاضر ساخت ۷ کیلومتر از دیوار ۶۳ کیلومتری مرزی در استان وان به اتمام رسیده و همچنین در این استان ۱۳۰ کیلومتر نیز خندق کشیده شده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان ترکیه استان وان پناهجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری از ورود و خروج کالای قاچاق از کشور، مرزبانان گروهان ۱۷ شهریور هنگ مرزی تایباد حین کنترل خودروهای مسافری در لاین ورود به کشور طی عملیاتی موفق به کشف مقادیری سیگار قاچاق از دو دستگاه خودرو شدند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت دوغارون حین کنترل خودروهای ترانزیت در لاین ورود به کشور به دو دستگاه خودرو افغانستان مشکوک که پس از بازرسی دقیق از خودروها، تعداد ۳۶۰۰ پاکت سیگار شامل ۷۲ هزار نخ سیگار به ارزش ۱ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال را که داخل دو دستگاه بونکر سیمان جاساز شده بود را از ۲ نفر متهم  افغان کشف کنند، که خودروها توقیف و کالاهای مکشوفه به همراه متهمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره مبارزه با کالای قاچاق هنگ شد.

وی بیان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه کارکنان مرزبانی به شمار می‌آید و این مهم در تحقق مسیر جهش تولید بسیار کارگشا است.


 

دیگر خبرها

  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • ویدئویی جدید از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل و عبور پرتابه‌های ایران از فراز دیوار ندبه + فیلم
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها