Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سیدمهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: رویدادهای کار آفرینی با هدف اصلاح باور‌ها و تغییر رویکرد دانشجویان تحت حمایت امداد از الگوی اشتغال کارمندی به الگوی اشتغال کارآفرینی و آشناسازی گروه هدف با فضای کارآفرینی، دانش بنیان و ایجاد شرکت‌های نوپا و آموزش مهارت‌های شناخت نیاز‌های جامعه، ایده‌پردازی، تیم‌سازی و خلاقیت در عرصه کسب‌وکار برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یکی از فضا‌هایی که می‌تواند جوانان ما را به سمت کار‌های دقیق‌تر و جامع‌تر سوق دهد مجموعه پارک علم و فناوری است و این عزیزان اگر شکل کسب‌وکار را آموزش ببینند قطعا می‌توانند از شیوه‌های نوین کارآفرینی استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۹۰۰ نفر از دانشجویان و دانش آموختگان زیرپوشش امداد این دوره‌ها را فرامی‌گیرند و بعد از آن وارد کار عملیاتی می‌شویم در این گذر به رشته‌هایی که پارک علم و فناوری هم حمایت می‌کند سرمایه کار اعطا خواهد شد.

وی تصریح کرد: پارسال حدود ۲۱۲ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی با معرفی به بانک‌های عامل پرداخت و امسال نیز ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار گذاشته شده است.

عبادی افزود: ترجیح ما این است که بجای وام دادن برای مشاغلی که نتوان آینده‌ای برای آن تعریف کرد، وام‌هایی پرداخت کنیم که مطمئن باشیم با شرایط فعلی و روز جامعه یک کار علمی و کارشناس انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: امید است از آن فضای سنتی وام دادن و کار‌هایی در حد کوچک خارج شویم و امداد به سمتی برود که از سیستم‌های دانش‌بنیان استفاده کند و فرزندان امداد هم در این سیستم قرار گیرند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد پارک علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند

حبیب‌اله آسوده، در مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و روز معلم در کرمانشاه، افزود: همکاری ۴۰ ساله کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در جشن مهم با محوریت علم و دانش و دانایی با نام جشن عاطفه‌ها قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت بالای مردم خیر در کمک به دانش‌آموزان نیازمند باید استفاده بهینه شود، اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف، تحت حمایت کمیته امداد هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: آنچه امروز توقع محرومان است، فرصت تلاش و معاش در شرایط سخت اقتصادی امروز است و در همین راستا تعداد زیادی از استعدادهای برتر در خانواده‌های محروم با کمک کمیته امداد به کارآفرینی رسیده‌اند و برای افراد جامعه ایجاد شغل کرده‌اند.

آسوده گفت: آنچه که در جامعه ما در فرهنگ نوجوانان تحت حمایت باید برجسته شود، هویت‌بخشی به استعداد عقلی و فکری و استعداد انقلابی و دینی است که نقش معلمان عزیز با بینش فرهنگی و اقتصادی توامان در این زمینه بسیار مهم است.

وی با اشاره به حمایت از ایتام توسط دانش‌آموزان و معلمان نیکوکار خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که حدود ۱۰ درصد از این حامیان زیر ۲۰ سال هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود