Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@20:15:25 GMT

گروگان‌گیری در برزیل؛ خودکشی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۵۲۳۵

گروگان‌گیری در برزیل؛ خودکشی در تهران

خبرورزشی – پس از مدت‌ها یک مسابقه مهم در منطقه آمریکای جنوبی به ساعت ما ایرانی‌ها می‌خورد و به‌جای ساعت ۳ و ۴ صبح، ساعت۲۳:۳۰ برگزار شده بود که آن هم پس از ۷-۶ دقیقه متوقف و تعلیق شد.

دیدار برزیل با آرژانتین در ورزشگاه کورینتیانس آره‌نا در سائوپائولو تنها چند دقیقه طول کشید؛ دیداری که در آن توپ به پای مسی نخورد، نیمار تنها وقت کرد یک‌بار تمارض کند و بلافاصله بعد از آن هم خطایی انجام داد تا همه متوجه درگیری‌های کنار زمین شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا به‌نظر می‌رسید بگومگوهای کنار زمین به درگیری نیمکت‌ها یا بازیکنان ۲ تیم مربوط می‌شود اما خیلی زود مشخص شد ماجرا به تلاش افسران بهداشتی و پلیس برزیل مربوط است که قصد داشتند ۴‌ بازیکن آرژانتین را به‌دلیل زیرپا گذاشتن مقررات و پروتکل‌های بهداشتی بازداشت کنند.

امی بوئندیا، امی مارتینز، کریستین رومرو و جووانی لوسلسو ۴ بازیکن لیگ برتری (شاغل در لیگ انگلیس) تیم ملی آرژانتین در ورود به خاک برزیل برای مسابقه با این کشور، درباره وضعیت خود در ۱۴ روز اخیر راستگو نبودند و همین موضوع دردسر بزرگی به راه انداخت. 

اینکه چند مرد مسلح به زمین فوتبال بروند و در جریان یک مسابقه، مشغول اسکورت ۴ فوتبالیست به طرف رختکن شوند، آنقدر عجیب است که می‌تواند در صدر ماجراهای غیرمنتظره سال فوتبال دنیا قرار بگیرد.

 با این حال اصرار برزیلی‌ها به اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا، جالب توجه به‌نظر می‌رسد. پروتکل‌هایی که در فوتبال ایران حتی برای یک دقیقه هم جدی گرفته نشده‌اند.

سازمان لیگ حتی روی اجرای همان دستورالعمل‌های بهداشتی نیم‌بند هم اصرار چندانی به خرج نمی‌دهد. تصور کنید که اگر در ۱۴ روز گذشته در انگلیس بوده باشید، نمی‌توانید به برزیل بروید اما این اجازه را دارید که در تعطیلات به هر کشور دلخواهی سفر کنید و بدون هیچ مشکلی به فوتبال ایران برگردید و حتی در جلسه تمرینی تیم‌تان هم شرکت کنید!
 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خبر ویژه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان

زمان برگزاری یک مسابقه از هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تغییر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان به جای روز یکشنبه 16 اردیبهشت در روز دوشنبه 17 اردیبهشت ساعت 19:30 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم