Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعله خداداد معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره واکسیناسیون جامعه دانشگاهی اظهار کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعیه‌ای از نهاد‌های ذی ربط در خصوص واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به دست ما نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طبق خبر‌های ارسال شده از همکارانمان در دانشگاه‌های دیگر متوجه شدیم که قرار بود واکسیناسیون تمامی دانشجویان کشور از اوخر شهریورماه به ترتیب مقاطع تحصیلی برای دکتری، ارشد، کارشناسی و کاردانی آغاز شود.

خداداد تصریح کرد: در حال حاضر خبر‌هایی به گوشمان می‌رسد که واکسیناسیون گروه‌های صنفی به علت کمبود واکسن متوقف شده است، اما با این وجود لیست تمامی دانشجویان دانشگاه را به وزارت علوم و وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال کرده ایم تا تزریق واکسن برای آن‌ها به خوبی انجام شود و تاکنون زمان دقیقی در این زمینه به دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعلام نشده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: دز اول واکسیناسیون دانشجویان خوابگاهی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در اواسط مرداد ۱۴۰۰ انجام شده است، اما مابقی دانشجویان هنوز واکسینه نشده اند و در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم تزریق دز دوم واکسن کرونای دانشجویان خوابگاهی را هم همانند گذشته در داخل دانشگاه انجام دهیم.

شرایط ورود به کلاس‌های حضوری

خداداد گفت: دستورالعملی را از سوی سازمان امور دانشجویان در خصوص پروتکل‌هایی که باید رعایت شوند در داخل دانشگاه دریافت کرده ایم و در آن ذکر شده که دانشجویان قبل از ورود به خوابگاه‌ها و کلاس‌های درس حتما دو دز واکسن را دریافت کنند؛ چرا که همه افراد در قبال یک دیگر در دوران کرونا مسئول هستند و اگر کسی مبتلا باشد یا اینکه در جامعه حضور پیدا کند، باید جوابگو باشد؛ بنابراین وظیفه داریم در دوران کرونا تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اضافه کرد: قطعا برای مهر ماه پذیرش دانشجویان خواهیم داشت، اما با توجه به اینکه شرایط ویروس کرونا هر لحظه تغییر می‌کند؛ بنابراین در همان لحظه برای پذیرش جدید دانشجویان در خوابگاه‌ها تصمیم گیری خواهیم کرد تا مطابق شیوه نامه‌های بهداشتی دانشجویان را در خوابگاه‌ها جذب کنیم.

خداداد با بیان اینکه دانشجویان مستقر در خوابگاه‌های دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی حدود ۳۰۰ نفر هستند، تاکید کرد: نوع واکسن تزریقی به دانشجویان خوابگاهی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از نوع سینوفارم و برکت است که با توجه به تعداد دانشجویان هم اکنون ۳۰۰ دوز واکسن کرونا از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دسترسمان است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تصریح کرد: تعداد اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ۸۰۰ الی ۱۰۰۰ نفر است و از آن جایی که تعدادی هم کارمند شرکتی داریم؛ بنابراین دوز واکسن برای آن‌ها متناسب با تعدادشان است.

بیشتر بخوانید

واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه تهران متوقف شد/ تزریق واکسن به اعضای هیئت علمی پایان یافت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی واکسیناسیون دانشجویان ویروس کرونا خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­حوریه محمدی در برنامه زنده سلام خبرنگار افزود: امروز به مناسبت روز استاد و گرامیداشت مقام شامخ اساتید و تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه‌های علوم پزشکی مراسم برگزار می‌شود، و علاوه بر هفدهمین جشنواره شهید مطهری، جشنواره بیست و پنجمین همایش آموزش پزشکی و ششمین جشنواره ایده‌های نوآورانه دانشجویی­ در روزهای­ دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود. وی ادامه داد:­ تقدیر از اساتید نمونه براساس شاخص‌های­ ارزیابی و فرایند‌های دانش‌پژوهی­ به همت اساتید و مدیران حوزه آموزش طرح‌های خلاق و نوآورانه در زمینه آموزش اجرا می‌شود که اینها وارد یک مرحله دانشگاهی را می‌گذرانند، داوری می‌شوند و به دبیرخانه کشوری می‌آیند. محمدی اظهار کرد: داوری در حوزه های­مدیریت کلاس و بحث یاددهی، یادگیری الکترونیک، محصولات آموزشی، برنامه‌ریزی درسی­ و مدیریت آموزشیدر شش مرحله داوری در دبیرخانه­ به صورت حضوری و بعضی از مراحل به صورت مجازی با حضور خبرگان و­ اساتید صاحب‌نظر­ انجام می‌شود. دبیر هفدهمین دوره جشنواره کشوری شهید مطهری افزود:­امسال ۱۹۶ فرایند از دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که بعد از داوری‌هایی که انجام شد از ۲۰ فرایند امروز تقدیر می‌شود. محمدی گفت: فرایند‌های دانش‌پژوهی فرایند‌هایی هستند که براساس اصول علمی و مبتنی بر شواهد علمی در دانشگاه‌ها اجرا می‌شوند که هم ارتقاء کیفیت آموزش را داشته باشیم، افزایش بهره‌وری را داشته باشیم و ایجاد انگیزه کند. وی ادامه داد: امسال تلاش کردیم­ داوری‌ها را کیفی‌تر کنیم­ ­و­ ­معیارهایمان را عملیاتی‌تر در نظر بگیریم و می‌خواهیم که واقعاً این فرایند‌هایی که اجرا شده تداوم داشته باشد در دانشگاه‌ها که بتوانیم ارتقاء کیفیت آموزش را داشته باشیم. محمدی بیان کرد: امسال به مناسبت بیست و پنجمین همایش ۲۵ سوال کلیدی­ در مراسم افتتاحیه به اعضای حاضر در صحنه و مسئولان فرهنگ‌های تخصصی‌مان مطرح می‌شود تا عصر پاسخ‌های عملیاتی و کاربردی دریافت شود. وی افزود: در کنار این رویداد‌ها رویداد دانشجویی را هم داریم، ­ دانشجویان­ یک رویداد جانبی دو روزه را دارند که خودشان مدیریت می‌کنند و کارگاه و سمپوزیوم‌ها و نشست‌ها و ایده‌هایی که دارند می‌آورند و این رابطه دو طرفه شکل می‌گیرد که هم دانشجویان مشکلات و مسائلی که ممکن است اساتید با آنها در ارتباط باشند و درک کنند و هم اساتید ببینند که دانشجویان چه نیاز‌هایی دارند.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه