Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرواز همای با اشاره به اینکه امروز موسیقی در کشور از هر نظر وضعیت مساعدی ندارد تأکید کرد که باید در این عرصه فردی دلسوز و دغدغه‌مند مدیر شود.

پرواز همای خواننده موسیقی سنتی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: امیدوارم فردی در بخش مدیریت موسیقی کشور قرار بگیرد که در کارش خود تبحر داشته باشد و به جای روابط دوستانه و فامیلی قواعد حرفه‌ای او را در سمت مدیریت قرار داده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همای خاطرنشان کرد: مشخص است که امروز اقتصاد موسیقی وضعیت خوبی ندارد ولی اظهار نظر ما برای اینکه به این موضوع رسیدگی شود فایده‌ای ندارد و باید کسی که مدیر می‌شود خودش دلسوز باشد و برای رسیدگی به مشکلات اقدام کند در غیر این صورت قطعاً هر اظهار نظر و صحبتی مثل همیشه بی فایده خواهد بود.

او افزود: متأسفانه در مشخص شدن مدیران ما روابط افراد با یکدیگر تعیین‌کننده است و امیدوارم که در دولت جدید حداقل اینگونه نباشد. با توجه به شیوع ویروس کرونا امروز یک بی‌نظمی بزرگ را در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم و حتی در کنترل شیوع این ویروس نیز دچار بی‌نظمی هستیم که این باعث شده فعالیت‌های موسیقی در کنار بسیاری از مشاغل دیگر متوقف شود و فکر می‌کنم مشکلات آنقدر زیاد شده که برای مسئولان رسیدگی به مشکلات موسیقی ما اصلاً به چشم نمی‌آید که بخواهند به آن توجهی داشته باشند.

این خواننده در پایان اظهاراتش تأکید کرد: موسیقی امروز یکی از فقیرترین اقشار است که مشکلات آن هر روز عمیق‌تر و ریشه‌ای‌تر می‌شود. ما در این عرصه سال‌هاست که با معضلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنیم و کرونا این معضلات را بیشتر کرده است. در کشورهای دیگر که وضعیت بهتر است و واکسیناسیون با سرعت انجام می‌شود می‌توان به ایده‌های بهتر فکر کرد اما وضعیت کشور ما با آن‌ها قابل قیاس نیست و ما در شرایطی هستیم که نمی‌توانیم ایده‌ای برای بهبودی وضعیت داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موسیقی سنتی موسیقی اقتصاد مشکلات دولت ویروس واکسیناسیون اقتصاد مشکلات موسیقی موسیقی سنتی ویروس پرواز همای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم

 آب سد طالقان سی ام فروردین و با تاخیر به اراضی کشاورزی رسید و سه روزی است که قطع و باعث خسارت به محصولات کشاورزی شده است.

کشاورزان برای انتقاد از این مشکلات و عدم رسیدگی به آن از سوی مسئولان مقابل استانداری جمع شدند.

 جمشیدی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای گفت: آب قطع نشده، اما بخاطر وضعیت مخزن سد طالقان دبی آب کاهش یافته و این موضوع در حال پیگیری است.

جمشیدی افزود: این مشکل با توجه به آخرین وضعیت سد طالقان در حداقل زمان مرتفع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • تجلیل از مقام معلم در اجرای دوقلوی آواز ایران در اصفهان
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران
  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد