Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،جلسه هماهنگی و پشتیبانی هجدهمین اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

در این نشست آخرین هماهنگی‌ها در خصوص نحوه برگزاری مراسم، دعوت میهمانان و تامین امکانات و اعتبارات مورد نیاز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاسم‌زاده  معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌شرقی در این نشست بر همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگی تأکید کرد و گفت: تبریز کانون دلدادگان اهل بیت است و این همایش باید در شأن و جایگاه تبریز برگزار شود.

قاسم‌زاده همچنین بر تشکیل شورای سیاست‌گذاری و اجرایی این اجلاسیه تأکید کرد و متذکر شد: جلسه مشترک این شورا با کمیته‌های تخصصی طی هفته جاری تشکیل شود.

 صفری مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی هم در این جلسه تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی این مراسم با ظرفیت محدود و با حضور یکصد و پنجاه نفر برگزار می‌شود تا سنت حسنه قدردانی، قدرشناسی و تکریم از خادمان و پیرغلامان حسینی پابرجا بماند.

 صفری افزود: مراسم افتتاحیه این اجلاس ۲۳ شهریور در محوطه مسجد کبود و اختتامیه آن ۲۵ شهریور در محوطه مصلای امام خمینی (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا وسیما اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، نادر گرامی در نشست شورای اداری باشت گفت: در همین راستا هر گونه مرخصی اداری تا پایان اجلاسیه ممنوع می‌باشد و مدیران و کارکنان مربوطه موظف به همکاری تا پایان اجلاسیه هستند.
وی اضافه کرد: اجلاسیه شهدای این شهرستان در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان