Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@07:58:10 GMT

ماجرای قطعی آب و برق مکرر در بخش انزل ارومیه چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۵۶۷۵

ماجرای قطعی آب و برق مکرر در بخش انزل ارومیه چه بود؟

رامین بهمرام مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، در خصوص قطعی آب و برق و در بخش انزل اظهار داشت: آب شرب روستاهای قره‌باغ ، قالقاچی، نجف آباد،گورچین قلعه از شهرستان سلمان تامین می‌شود در این راستا مسافتی طی می‌شود تا آب به این مناطق برسد، از اینرو تامین آب شرب را دچار مشکل می‌شود.

وی با بیان اینکه قطعی برق به صورت برنامه‌ریزی شده و کشوری انجام می‌شود، ادامه داد: برای اینکه آب شرب به این روستاها برسد آب، در ۲ نقطه پمپاژ می‌شود که این پمپاژ آب به برق نیاز دارد در این میان به علت قطعی برق در سلماس و نقطه پمپاژ  که در ساعت‌های غیر همزمان انجام می‌گرفت باعث می‌‌شد در مدت زمان طولانی برخی روستاها دچار کم آبی و بی‌آبی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار انزل خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات دیگر که ساکنین روستای گورچین قلعه با آن درگیر است رسوب املاح در خط انتقال آب هستند که این مناطق را با مشکل افت فشار آب مواجه کرده است که برای حل این معضلات نیم کیلومتر از خط انتقال آب شرب روستای گورچین قلعه رسوب زدایی و تعویض خط در این نقاط انجام شده است.

وی یادآور شد: در روستای گورچین قلعه، مطالعات ژئوفیزیکی انجام و اعتبار این پروژه روز شنبه مصوب شده است که چاه مجزا برای تامین آب شرب روستای گورچین قلعه احداث شود که با این اتفاق مشکلات تامین آب شرب این منطقه برای همیشه حل خواهد شد.

بهمرام مهربان با اشاره به برگزاری جلسه‌ای در خصوص مشکلات قطعی آب و برق بخش انزل که با مسوولین اداره برق و آب انجام شد تصریح کرد: طبق رایزنی‌های انجام شده با اداره برق و آب تصمیم بر آن شد که اداره برق قطعی برق در شهر سلماس و بخش انزل شمالی را به طور همزمان انجام دهد تا دیگر شاهد بروز چنین مشکلاتی در این مناطق روستایی نباشیم .

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آب ارومیه افت فشار برق بخش انزل آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «وحید جلال‌زاده» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می‌کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد. فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

دیگر خبرها

  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد