Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:32:51 GMT

حرف‌های رشید مظاهری بعداز فسخ و جدایی از استقلال

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۵۹۵۱

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال می‌گوید فشار‌های مدیریتی باعث شد تا با این باشگاه یکطرفه فسخ کند.

به گزارش تابناک ورزشی، رشید مظاهری، دروازه‌بان سابق تیم فوتبال استقلال درباره فسخ یکطرفه خود با باشگاه استقلال اظهار کرد: من قراردادم را با آقای سعادتمند بستم، اما پس از ایشان، فشار زیادی از سوی مدیریت تحمل کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من حدود ۷ ماه از باشگاه دریافتی نداشتم و مدیریت هم هربار برای اذیت کردن من برنامه داشت. مثلا نیم ساعت قبل بازی برابر پیکان، برگه جریمه من را فرستاند. با این وجود من در استقلال ماندم. من تا هفته پیش می‌خواستم در استقلال بمانم، اما مجیدی به من گفت که تو در لیست سیاه مددی هستی. تمام راه‌های ماندن من در استقلال بسته شده بود.

او ادامه داد: واقعا نمی‌دانم چرا آقای مددی با من مشکل داشت. همیشه یک اتفاقی می‌افتاد که آقای مددی می‌خواست قرارداد من را کم کند. خیلی فشار روی من بود. پس از اینکه من خواستم در استقلال بمانم، کمیته انضباطی، به خاطر ۴ مساله، به کمیته انضباطی دعوت شده بودم. من ۶۰ درصد قرارداد خود را گرفته بودم و مشکلی برای فسخ قرارداد نداشتم و حتی در نیم فصل هم می‌توانستم قراردادم را فسخ کنم. قرارداد من طوری تنظیم شده بود که می‌توانستم یکطرفه فسخ کنم. من استقلال را دوست داشتم و هنوز هم دوست دارم، اما سخت است شما جایی باشی و شما را نخواهند.

مظاهری افزود: من چند پیشنهاد از تیم‌های مختلف دارم و باید برای آینده خود تصمیم بگیرم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم انسیه خزعلی پنجشیر فهیم دشتی رشید مظاهری استقلال احمد مددی محرم اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم انسیه خزعلی پنجشیر فهیم دشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

 پس از واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مالک جدید آبی‌ها در نخستین اقدام خود، پسوند خلیج فارس را به نام رسمی باشگاه اضافه کرد که البته این موضوع نیازمند مکاتبات اداری و کسب مجوز از نهاد‌های مربوطه است.

با این حال از مالک باشگاه استقلال خبر می‌رسد که آن‌ها بخشی از رقم قرارداد اعضای تیم را امروز به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز کردند تا آبی پوشان با روحیه بالایی مسابقات باقی مانده از رقابت‌های لیگ برتر از جمله دیدار با تراکتور را از سر بگیرند.

در جلسه‌ای که با حضور علی خطیر و دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مدیران صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، مقرر گردید که بنا بر درخواست مدیرعامل آبی پوشان و پس از تصویب در هیئت مدیره مالک جدید باشگاه، این رقم به حساب استقلالی‌ها واریز شود.

حالا نیز رقم پانزده درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم استقلال به حساب آن‌ها واریز شده تا آبی‌ها با روحیه خوبی به مصاف تراکتور بروند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • تصویر حیرت‌انگیزازدست زن مصری بعداز ۳۳۰۰ سال
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)
  • زن بمی بعداز چهار روز ازبین دو دیوار نجات یافت
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۶/زنگزور بایگانی شد؟
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست