Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: افرادی که تاکنون علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند مربوط به گروه‌های سنی هدف اعلام شده هستند.

وی افزود: واکسیناسیون گروه‌های سنی مختلف در شهرستان خانمیرزا علیه ویروس کرونا در مرکز شبکه بهداشت شهر آلونی، مرکز تجمعی  مدیریت بحران، و مراکز بهداشتی و درمانی مختلف در سطح 2 بخش مرکزی و ارمند در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی تصریح کرد: واکسیناسیون بقیه رده‌ها و گروه‌های سنی شهرستان براساس برنامه زمان‌بندی و اولویت‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود.

مرادی یادآور شد: توصیه می‌شود واجدین شرایط دریافت واکسن علیه ویروس کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تزرق واکسن خود اقدام کنند.

فرماندار خانمیرزا اظهار داشت: پاسخ ۳۰ درصد آزمایش‌ها و نمونه‌گیری‌های ویروس کرونا در این شهرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون مثبت بوده است.

مرادی گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا بیش از ۱۰۰ نفر در شهرستان خانمیرزا به‌علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ایرنا، تمامی ۱۰ شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز (خیلی پُرخطر) شیوع ویروس کرونا قرار دارد و به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد چنانچه روند نزولی در استان به‌مدت یک هفته تداوم یابد شاهد تغییر رنگ شهرستان‌ها به نارنجی خواهیم بود.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا ۱۵ شهریورماه، ۲۰ هزار و ۳۵۳ مورد نمونه‌گیری تست مولکولی تشخیص ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا در ۱۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها آلونی چهارمحال وبختیاری واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آلونی چهارمحال وبختیاری واکسن کرونا آلونی چهارمحال وبختیاری واکسن کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: تقویت فعالیت سامانه بارشی برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انتظار می‌رود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تقویت فعالیت سامانه بارشی برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انتظار می‌رود در این رابطه هشدار سطح نارنجی هواشناسی از بعداز ظهر روز چهارشنبه تا بعد از ظهر جمعه نیز صادر شده است.

وی افزود: رگبار باران، رخداد رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و احتمال تگرگ در مناطق مستعد از جمله پیامدهای تقویت این سامانه بارشی است.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: از شدت بارش‌ها در روز جمعه کاسته خواهند شد و وزش باد شدید برای این روز انتظار می‌رود.

نوروزی ادامه داد: برای روز شنبه بارش‌های رگباری و خفیف در نیمه‌غربی و بخش‌های جنوبی استان انتظار می‌رود و فعلاً برای روز یکشنبه بارشی پیش‌بینی نمی‌شود.

وی با اشاره به کاهش دما طی ساعات روز تا آخر هفته، ادامه داد: تا پایان هفته به دلیل بارش‌ها و ابرناکی بودن؛ دمای هوا کاهش پیدا خواهد کرد و رو به خنکی می‌رود، امروز _سه‌شنبه یازده اردیبهشت_ شهرکرد و بلداجی با سه درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان بودند.

کد خبر 749432

دیگر خبرها

  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال