Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:45:09 GMT

زنجیره بلدرچین در زنجان کامل می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۶۷۹۱

زنجیره بلدرچین در زنجان کامل می شود

جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه زنجان یکی از قطب‌های اصلی پرورش بوقلمون در کشور است، گفت: طی سالهای آینده هم زنجان به عنوان قطب پرورش بوقلمون در کشور مطرح خواهد شد.

وی اظهار کرد: در آینده نزدیک با راه اندازی دو واحد پرورش بوقلمون در استان زنجیره بلدرچین در استان کامل می‌شود، اظهار کرد: با بهره برداری این دو واحد زنجان به عنوان قطب پرورش بلدرچین در کشور مطرح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: با راه اندازی این دو واحد به صورت مستقیم برای ۵۰ نفر و غیر مستقیم برای ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

تاراسی تاکید کرد: در حال حاضر تمام زنجیره‌های مربوط به گوشت بوقلمون در استان ایجادشده است.

وی با بیان اینکه حوزه کشاورزی یک ابزار مهم در توسعه اقتصاد و اشتغال پایدار است، ابراز داشت: شهرستان در تولید گوشت بوقلمون در سطح استان عملکرد بسیار خوبی دارد و در این میان پروژه بوقلمون مادر گوشتی گامی بسیار مهم در تکمیل زنجیره گوشت بوقلمون در استان است.

کد خبر 5298681

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی زنجان پرورش بوقلمون ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل گرگان سیستان و بلوچستان شیوع کرونا واکسیناسیون کرمانشاه دولت سیزدهم کمک مومنانه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کردلو گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی افزود: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آن ها رد شد.

کردلو ادامه داد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

دیگر خبرها

  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • ۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو
  • طی سال گذشته ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام