Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:36:01 GMT

مرسولات پستی آذربایجان‌غربی ۳۸ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۷۱۴۲

مرسولات پستی آذربایجان‌غربی ۳۸ درصد افزایش یافت

مجید فرخی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: از کل مرسولات مبادله شده در سطح استان ۱۴۵ هزار و ۷۲۰ مرسوله از طریق دفاتر پیشخوان جذب و ارسال شده است.

وی افزود: پاندمی کرونا اثر خود را بر افزایش خرید و فروش آنلاین گذاشته است و به همین علت در آمد پست در استان در پنج ماه اخیر  ۴۴ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پست آذربایجان‌غربی بیان کرد: تغییر سبک زندگی مردم به واسطه همه گیری ویروس کرونا منجر شده مرسوله مبادله شده در استان افزایش یافته است.

فرخی ادامه داد: الگوی خرید مردم بعد از شیوع بیماری کرونا تغییر کرده و مردم طی این مدت تلاش کرده اند تا نیازمندی‌های خود را با استفاده از بستر خرید اینترنتی تامین کنند.

به گزارش ایرنا، زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنتی ارایه شده به روستاها و مناطق محروم استان از جمله خدمات ارزنده و دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت توسعه دولت الکترونیک و ایجاد تسهیلات ارتباطی برای مردم مناطق محروم است.

برچسب‌ها شرکت ملی پست ایران آذربایجان غربی ارتباطات ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی پست ایران آذربایجان غربی ارتباطات شرکت ملی پست ایران آذربایجان غربی ارتباطات ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و با حاکمیت الگوهای پایدار در منطقه، تا اواسط هفته جاری در بیشتر نقاط استان شاهد جوی آرام خواهیم بود.

مطیعی، با اشاره به پیش بینی روند افزایش تدریجی دماهای بیشینه در استان افزود: در هفته جاری ، در برخی ساعات وزش باد و غبار محلی نیز در مناطق مختلف پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان، با اشاره به کمینه و بیشینه دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته اضافه کرد: در شبانه روز گذشته شوط با ۲۹.۴ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و تکاب با ۳.۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهرها استان بودند.

 

 

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد