Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس دین محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط این روزهای استقلال پیش از دیدار با الهلال عربستان اظهار داشت: وضعیت برای استقلال بسیار سخت است، الهلال تیم بسیار خوب، حرفه ای و فوق العاده تاکتیکی است. بر عکس استقلال تیمی بدون پول و امکانات است که باید مقابل تیم تا دندان مسلح عربستانی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:اگر استقلال مقابل الهلال نتیجه بگیرد شاهکار کرده است چون واقعا معلوم نیست در این تیم چه خبر است. یک روز می گویند پول نمی دهیم، یک روز می گویند مطالبات را پرداخت می کنیم، یک روز وعده های آنچنانی می دهند، همه این مسائل باعث می شود تا بازیکنان و حتی هواداران سردرگم شوند.همین چندگانگی باعث می شود هواداران مقابل باشگاه تجمع کنند اما من یک سوال دارم. آیا با این تجمعات مشکلات استقلال حل شده است؟

پیشکسوت استقلال تصریح کرد:در این چند سال بارها هواداران استقلال اعتراض کرده اند، مقابل وزارت ورزش و باشگاه رفته اند اما تا ۶۰ سال دیگر هم این کار را انجام بدهند  مشکلات حل نمی شود.به نظر من هوادار استقلال باید یک مدت اجازه بدهد تا تیم در آرامش کارش را انجام بدهد. وقتی یک بازیکنی می خواهد به باشگاه برود و این نوع رفتارها را می بینید آرامش خود را از دست می دهد و ناخواسته یکسری حواشی هم ایجاد می شود.

دین محمدی تاکید کرد:اگر ناراحت نمی شوید از شما رسانه ها هم انتقاد دارم.بارها دیده ام بازیکنی که هنوز عیارش مشخص نیست به باشگاه می رود و ۴-۵ نفر با موبایل و دوربین به سمت وی می روند. چرا باید این اتفاق بیفتد؟ وقتی بازیکن می بیند که از او اینگونه استقبال می کنند مغرور می شود و فکر می  کند چه خبر است! لزومی ندارد رسانه ها بابت رفت و آمد یک بازیکن به باشگاه که در واقع محل کار و خانه اش است این همه سر و صدا کنند.

وی در خصوص اینکه مجیدی پیش از فصل گفته بود اگر یک بازیکن از تیمش برود او هم از استقلال جدا می شود اما حالا چند بازیکن مطرح این تیم مثل قائدی، نادری، دیاباته و … از این تیم جدا شده اند و حتی رئیس هیات مدیره اعلام کرده اسماعیلی جایی در این تیم ندارد گفت: شما در هیچ کجای دنیا نمی بینید اعضای هیات مدیره بگویند ما یک بازیکن را نمی خواهیم. مثلا وقتی به بازیکن قول داده می شود ولی به وعده عمل نمی شود طبعا بازیکن ناراحت می شود. بازیکنان فوتبال خانواده دارند و آنها هم باید جوابگوی چند نفر باشند. نمی شود با من بمیرم تو بمیری باشگاه را اداره کرد.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد:اگر مطالبات بازیکنان به موقع پرداخت شود و مثلا  اسماعیلی خطایی کند خیلی راحت می توانند او را جریمه کنند و صدای کسی هم در نمی آید .وقتی چیزی سر جایش نباشد همین می شود که جایگاه ها از بین می رود و بازیکن علیه عضو هیات مدیره با رئیس آن مصاحبه می کند.الان شرایط مثل قدیم نیست و فوتبال شکل حرفه ای گرفته، حرف از تعصب و این مسائل خیلی قدیمی شده است.

دین محمدی ادامه داد:اسماعیلی بازیکن خوب و خلاقی است و در استقلال زحمت کشیده است، هواداران هم نباید بازی های خوب او را فراموش کنند.تاکید می کنم اگر باشگاه مطالبات بازیکنان را به موقع پرداخت کند و آنها دغدغه ای جز فوتبال نداشته باشند طبعا هم احترام ها حفظ می شود و هم اینکه کسی از چارچوب خودش خارج نخواهد شد.

وی در خصوص اینکه مجیدی مجبور شد خودش در نقل و انتقالات حضور فعال داشته باشد و آیا این موضوع طبیعی است گفت: برخی باشگاه ها به شکلی عمل می کنند که از سرمربی تیم لیست می گیرند و نفرات مد نظر او را جذب می کنند. برخی مواقع هم نیاز است که یک مربی با بازیکن مد نظر خودش صحبت کند و به او بگوید که اهدافش از جذب وی چیست.حضور سرمربی در جلسه با بازیکنان برای عقد قرارداد غیر قانونی نیست و مشکلی ندارد.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه پیش بینی اش از دیدار استقلال و الهلال گفت: من استقلالی هستم و تیمم را دوست دارم. همه من را به نام استقلال می شناسند و هر چه دارم از این تیم است. آرزوی قلبی ام است استقلال برنده شود.به عنوان یک هوادار دوست دارم استقلال  الهلال را شکست بدهد و امسال قهرمان لیگ شود. 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دین محمدی یک بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۷۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است

به گزارش همشهری آنلاین محمود کلهر هافبک سابق پرسپولیس گفت: درباره اینکه بازی‌های مهم هفته بیست و پنجم لیگ برتر با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اظهار کرد: حساسیت بالای مسابقات باعث می‌شود تا تیم‌ها با حداکثر استرس وارد زمین شوند و جالب اینکه سرمربیان و نیمکت‌های دو تیم هم کاملاً با استرس بازی را دنبال می‌کنند. استرس زیاد و بازی با احتیاط باعث می‌شود تا خود آن تیم آسیب ببینید و لطمه بخورد. بازی‌های استقلال و پرسپولیس برابر تراکتور و سپاهان چنگی به دل نزد و بار فنی آنچنانی نداشت. خیلی بیش از این انتظار می‌رفت بازی زیبایی از تیم‌ها ببینیم. لیگ قهرمانان اروپا را اگر ببینیم نکات آموزشی فراوانی برای تیم‌ها ما دارد.

شجاعت بیشتری مربیان بخت رسیدن به قهرمانی را بالا می‌برد

وی ادامه داد: در لیگ قهرمانان شاهد هستیم تیم‌ها در دفاع و حمله با برنامه هستند. بازی‌های بی‌کیفیتی را از تیم‌های داخلی می‌بینیم و رشد و بلوغ تیمی دیده نمی‌شود. طبیعی است وقتی کیفیت بازی‌ها افت پیدا می‌کند، تماشاگرانی ناخواسته به حواشی می‌پردازند و بازی زیبا ارائه نمی‌دهند. در واقع نقطه تارک فوتبال ما بازی‌هایی هست که تماشایی نیست. پنج بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس پنج فینال هستند. تیمی که بیش از اندازه محتاط بازی کند شانس قهرمانی را از دست خواهد داد. البته این انتظار نیست شاهد بازی شتاب زده باشیم که صرفاً فقط بازی هجومی ببینیم و بازی همراه با احتیاط نباشد. مربیانی که شجاعت بیشتری دارند برای رسیدن به قهرمانی بخت بالاتری دارند. با روندی که از ابتدای فصل تا به اینجا دیدیم، استقلال و پرسپولیس شانه به شانه تا هفته آخر پیش می‌روند و قهرمان است فصل در هفته پایانی مشخص می‌شود.

استقلال و پرسپولیس می‌دانند هیچ حاشیه امنیتی ندارند

بازیکن سابق سرخ ها افزود: تا ابنجای فصل استقلال و پرسپولیس با برنامه‌تر از دیگر نیم‌های بوده‌اند. قطعاً حریف آسانی در لیگ برتر وجود ندارد و همه رقبا برای ارائه بهترین بازی به میدان می‌روند. هر دو تیم استقلال و پرسپولیس می‌دانند هیچ حاشیه امنیتی ندارند و در هفته‌های پایانی جای اشتباه کردن وجد ندارد. با توجه به بازی‌هایی که دو تیم تا به اینجا ارائه کرده‌اند، شانس پرسپولیس برای تصاحب قهرمانی بیشتر از استقلال است و البته نمی‌توان حدس دقیقی زد. تمامی تیم‌هایی که برابر تیم‌های اول و دوم جدول بازی خواهند کرد برای شکست به زمین نمی‌آیند. از طرفی اتفاقات غیرمترقبه بر نتایج بازی‌ها تأثیر دارد.

استقلال از لحاظ مهره ضعیف‌تر از پرسپولیس است

کلهر خاطرنشان کرد: اضافه شدن اورونوف، عبدالکریم حسن، آل کثیر و خدابنده‌لو خیلی به پرسپولیس کمک کرد در حالی که استقلال در نقل و انتقالات زمستانی تنها ماشاریپوف را جذب کرد. نفرات جدید باعث تحول پرسپولیس شد. در مقابل جواد نکونام و مهدی هاشمی‌نسب تا اینجا شاهکار کرده‌اند، چون استقلال از لحاظ مهره ضعیف‌تر از پرسپولیس است، اما کماکان صدر جدول را از دست نداده، البته استقلال بیشتر به بازی بسته اعتقاد دارد و باید بپذیریم این تیم و پرسپولیس در خط دفاعی آسیب‌پذیر هستند و این موضوع اثبات شده است. نوسان در لیگ برتر طبیعی بوده و در مجموع تیمی که روان‌تر بازی می‌کند پرسپولیس است، پس بخت قهرمانی بیشتری دارد ولی اشتباه و غفلت در این هفته‌ها عملاً قهرمانی را به تیم رقیب می‌دهد.

کد خبر 849225 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شاهکار نوشاد عالمیان در عربستان
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • شاهکار گوینده ورزشگاه به روایت خودش!
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه