Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مرتضی مدنی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در جلسه کار گروه تنظیم بازار کاشمر با حضور فرماندار و مدیران و مسئولین، گفت: سه اولویت اصلی در کشور تامین امنیت، شکست کرونا و رسیدگی به معیشت و کالای اساسی مردم است.

او افزود: در بحث امنیت با وجود نیرو‌های انتظامی جای هیچ حرفی نمانده در بحث کرونا هم که نامربوط به امنیت نیست تا حدودی مشکلات در حال رسیدگی است، اما بحث تامین معیشت مردم و کالا‌های اساسی خیلی مهم است که باید نگاه و تصمیمات مدیران به منظور بهبود تنظیم بازار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: دیر پیش بینی کردن و دیر تصمیم گرفتن‌ها مشکل ایجاد کرده اگر به موقع پیش بینی کنیم و به موقع تصمیم بگیریم شرایط سیمان، نان و مرغ بهبود پیدا می‌کنند.

مدنی با اشاره به اینکه در حوزه سیمان نبود زیرساخت‌ها این وضعیت را در جامعه ایجاد کرده بیان کرد: باید نگاه و رویکرد مدیران بر اساس همین اولویت‌ها باشند خصوصا مسئله معیشت کالای اساسی مردم باید بهبود پیدا کند و باید مکان‌های تنظیم بازار خصوصا در شهر‌های بزرگ مانند مشهد بیشتر اطلاع رسانی شوند.

او با اشاره به اینکه از سطح تولید تا سطح عرضه را باید رصد کنیم تصریح کرد: مشخص است که در حوزه نظارت به خوبی عمل نمی‌کنیم مدیران با معلول برخورد می‌کنند و به دنبال علت‌ها نیستند باید در تخلف‌ها علت را شناسایی و با آن برخورد شود.

مدیرکل تعزیرات استان خراسان رضوی با بیان اینکه در حوزه نظارت‌ها می‌توان از ظرفیت‌های بسیج، شورای شهر و روستا کمک گرفت و هرچه ادارات باهم همکاری کنند اثرگذاری و دوام آن بیشتر می‌شود تاکید کرد: باید به مردم آموزش و اطلاعات دهیم و حوزه‌ی پیشگیری و نظارت باید در اولویت باشند تا عملکرد مدیران در جامعه برای مردم ملموس شود.

مدنی با اشاره به اینکه وظیفه تعزیرات حکومتی این است به که تمامی تخلفات بخش‌های خصوصی و دولتی و قاچاق کالا و ارز رسیدگی داشته باشد اظهار کرد: باید بازار به یک ثبات نسبی برسد و رسیدگی به اولویت‌هایی مانند واحد‌های فاقد پروانه، جوجه یک روزه، کمبود نهاده دامی، درحوزه‌های مربوطه شامل بازار صمت، اتاق اصناف، حمل ونقل، جهاد کشاورزی و در پایان حوزه قاچاق که درآن ۱۳ دستگاه دخیل اند رسیدگی شوند.

انتهای پیام//ه. ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی بیماری کرونا کالای اساسی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود

سرپرست فرمانداری کاشان ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، گفت: امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی ظهر امروز در جمع تشکل‌های کارگری ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار داشت: جایگاه کارگر در جامعه اسلامی یک جایگاه والا و بالایی است، چرا که کارگران یکی از بازوان اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

وی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد جامعه کارگری، افزود: جامعه کارگری نقش موثری در حوزه اقتصادی کشور دارد و در سال‌های اخیر نیز شعارهای سال به حوزه اقتصاد مربوط می‌شود و این مهم نشان از نقش مهم اقتصاد و کارگران است‌.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان ضمن اشاره به برخی کم‌توجهی‌ها به جامعه کارگری ابراز داشت: این کمبودها به این دلیل است که هنوز سختی کار کارگران برای برخی افراد به اثبات نرسیده است در حالی که کارگران نبض حوزه اقتصاد محسوب می‌شود.

وی گفت: همه باید تلاش کنیم که دغدغه‌ای از دغدغه‌ کارگران کاهش دهیم و از این رو باید کارگران شهرستان کاشان در حوزه شغلی خود به یک امنیت شغلی برسند و استرس از دست دادن شغل خود را نداشته باشند و با آرامش خاطر در حیطه شغلی خود انجام وظیفه کنند.

محمدی فشارکی با بیان اینکه لازم است کارگران در حوزه‌های مختلف از یک امکانات رفاهی در حد استانداردهای متعارف برخوردار باشند، تصریح کرد: وجود نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به عنوان فردی باسابقه در حوزه قوه مقننه را باید غنیمت شمرد و از ظرفیت وی استفاده کرد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد