Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه تلاش برای ترور اسرای فلسطینی که روز گذشته از زندان این رژیم فرار کردند هشدار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، «خالد البطش» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به دنبال فرار 6 اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی به این رژیم هشدار داد که در صورت هرگونه تلاش برای ترور قهرمانان عملیات آزادی بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالد البطش در جریان راهپیمایی گسترده مردمی که به دعوت جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه برگزار شده بود طی سخنانی اعلام کرد، پیام باید واضح و روشن و بدون ابهام باشد و ما به دشمن درباره هرگونه تلاش برای ترور قهرمانانی که از زندان فرار کرده‌اند، هشدار می‌دهیم.

وی همچنین گفت، از مردم فلسطین می‌خواهیم تا آغوش خود را به روی این قهرمانان باز کنند و به آنها کمک کنند و نمی‌خواهیم بشنویم که طرفی موجب بازگشت این قهرمانان به زندان شود.

این رهبر جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که گزینه ما همواره مبارزه با دشمن اسرائیلی و ادامه پروژه جهاد و مقاومت بوده و سردرگمی امروز دشمن بعد از ضربه بزرگی است که به موسسه امنیتی و نظامی آن وارد شد.

البطش تصریح کرد که تحولات امروز و افول اسرائیل در خدمت آرمان فلسطین و اهداف ماست و آنچه که قهرمانان عملیات آزادی از زندان رژیم صهیونیستی انجام دادند پیروزی بر سیستم امنیتی و نظامی اسرائیل بود. ما از هم وطنان خود در جنین می‌خواهیم که در حق این قهرمانان کوتاهی نکرده و آنها را روی چشمشان بگذارند و به این قهرمانان کمک کنند.

عطوان: فرار اسرای فلسطینی پیروزی اراده مقاومت بود/ پایان دوره اشغالگران نزدیک استمنابع ارشد تل‌آویو: فرار اسرای فلسطینی شبیه فیلم ترسناک هالیوودی بود/ رسوایی شکست اسرائیل سر به فلک کشیدهحزب الله: فرار مجاهدان فلسطین از زندان، سیلی محکمی بر رژیم اشغالگر است

وی ادامه داد، امروز مردم ما باید امانتدار این قهرمانان بوده و به دشمن اجازه ندهند که دست دشمن به آنها برسد. ما به این قهرمانان می‌گوییم که وعده آزادی مسئولیتی بر گردن ماست و عقب نشینی امروز دشمن به نفع مسئله فلسطین است. حتی اگر این سرنوشت این قهرمانان بازداشت دوباره یا شهادت هم باشد آنها باز هم بر دشمن پیروز شده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی دیروز (دوشنبه/15 شهریور) به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، 6 اسیر فلسطینی سحرگاه امروز موفق به فرار از زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی در نزدیکی «بیسان» (در شمال فلسطین اشغالی) شدند.

پنج نفر از این اسرا از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین و یکی عضو جنبش فتح بوده است.

«محمود العارضه» یکی از این شش اسیر که فرمانده عملیات آزادی از جلبوع خوانده می‌شود، متولد نوامبر 1975 شهرک عرابه در جنین در شمال کرانه باختری است. او یک بار سال 1992 در حالی که هنوز 17 سال نداشت به چهار سال حبس محکوم شد.

العارضه سال 1996 یک بار دیگر به اتهام عضویت در جهاد اسلامی و شرکت در عملیات مقاومتی که به کشته شدن چند صهیونیست منجر شده بود بازداشت شد و این بار حکم حبس برای او صادر شد که به دنبال آن تا زمان آزادی او که دیروز بوده باشد 26 سال را در زندان بوده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای مجازی بستر مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه در حال حاضر یکی از جلوه‌های جهاد فی سبیل‌الله این است که انسان بتواند در فضای مجازی به نبرد با تبلیغات مسموم دشمن بپردازد، گفت: فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری؛ رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه امروز فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با مبانی و ارزش‌های اسلامی و به دنبال سوءاستفاده در ضربه به اسلام، آموزه‌های دینی و انقلاب است، اظهار کرد: دشمنان امروزه از فضای مجازی برای تحقق خواسته‌های نامشروع خود استفاده و با سرمایه‌گذاری در این زمینه سعی در تخریب باورهای دینی و اخلاقی مردم دارند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر یکی از جلوه‌های جهاد فی سبیل الله این است که انسان بتواند در این فضا به نبرد با تبلیغات دشمن بپردازد.

حجت‌الاسلام منتظری ادامه داد: در این مقطع زمانی جهاد فی سبیل الله و حفظ این نظام الهی بر همه ما واجب است و اگر در این زمینه کوتاهی کنیم عندالله مسئولیم. امروز جهاد تنها مبارزه تن به تن نیست بلکه در فضای مجازی باید از ارزش‌های والای امت اسلامی دفاع کنیم.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: قضات شریف با قلم خود می‌توانند در زمره مجاهدان فی سبیل الله و در عرصه جهاد تأثیرگذار باشند. همچنین از طریق احقاق حقوق مراجعان، پاسخگویی توأم با گشاده‌رویی و تکریم به ارباب رجوع و صدور حکم عادلانه در این مسیر نقش‌آفرین باشند.

منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد

وی با اشاره به اقدامات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به رفح بیان کرد: جنایات صهیونیست‌‌‌ها در غزه و رفح با پشتیبانی آمریکا، تقابل با اسلام است و این رژیم به خوبی نشان داد که به هیچ یک از ارزش‌های دینی، اخلاقی و حتی شرف انسانی پایبند نیست و ان‌شاءالله به‌‌زودی مضمحل و نابود خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیانت بزرگ ابومازن به فلسطینی‌ها با سرکوب جنبش دانشجویی
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد توافق آتش‌بس لغو نشده/رفح مانور ناموفق اسرائیل است
  • فضای مجازی بستر مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • رزمندگان فلسطینی در کرانه باختری با عناصر صهیونیست درگیر شدند
  • موج حملات هوایی و توپخانه‌ای دشمن علیه سراسر غزه
  • هشدار گروه‌های فلسطینی درباره جنایت صهیونیست‌ها در رفح
  • مصر عملیات رژیم صهیونیستی در رفح را  محکوم کرد
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • هشدار آنروا درباره عواقب هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها به رفح