Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی هشدار داد که برای هر گونه تلاش در ترور شش اسیر فلسطینی که طی عملیات در زندان جلبوع موفق به رهایی از زندان رژیم صهیونیستی شده اند، بهای سنگینی خواهد داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «خالد البطش» یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی در فلسطین هشدار داد، رژیم صهیونیستی برای هر گونه تلاش در ترور قهرمانان عملیات آزادی از زندان جلبوع بهای سنگینی خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش المیادین، البطش طی نطقی در جریان راهپیمایی مردم در مرکز غزه که در حمایت از عملیات شش اسیر فلسطینی در زندان جلبوع برگزار شده بود، تاکید کرد: انتخاب مقاومت مبارزه با دشمن و تداوم برنامه های آن است این چیزی است که محمود عارضه و دیگر رفقای اسیر او هم نشان دادند.

این رهبر جهاد اسلامی تصریح کرد: آسیب نرسیدن به این قهرمانان پیامی است که باید بدون هیچ ابهامی بیان شود و ما به دشمن درباره کشتن یا ترور آنها هشدار می‌دهیم.

البطش گفت: ما از مردم خود می‌خواهیم که آغوششان را به روی این قهرمانان باز کنند و به آنها کمک کنند نمی‌خواهیم بشنویم که طرفی موجب بازگشت آنها به زندان شود.

این رهبر جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: ما از هموطنانمان در جنین می‌خواهیم که به این قهرمانان کمک کنند و در حق آنها کوتاهی نکنند و آنها را روی چشمانشان نگاه دارند.

او تاکید کرد: گزینه مقاومت برای همیشه مبارزه با رژیم اشغالگر و ادامه جهاد و مقاومت است.

البطش افزود: سردرگمی امروز دشمن ناشی از ضربه بزرگی است که نهاد امنیتی و نظامی این دشمن متحمل شده است.

این رهبر جهاد اسلامی گفت: امروز مردم ما باید امانتدار این قهرمانان باشند و اجازه ندهند که دشمن به آنها دست یابد.

وی تاکید کرد: ما به اسرایمان می‌گوییم که وعده آزادی مسئولیتی بر گردن ماست و عقب نشینی امروز دشمن در خدمت به مساله فلسطین است.

البطش افزود: حتی اگر سرنوشت قهرمانان ما بازداشت یا شهادت هم باشد آنها بر دشمن پیروز شده اند و ثابت کرده اند که زندگی و حیات حق آنهاست.

رسانه‌های فلسطینی امروز (دوشنبه/۱۵ شهریور) به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، شش اسیر فلسطینی سحرگاه امروز موفق به فرار از زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی در نزدیکی «بیسان» (در شمال فلسطین اشغالی) شدند.

پنج نفر از این اسرا از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین و یکی عضو جنبش فتح بوده است.

«محمود العارضه» یکی از این شش اسیر که فرمانده عملیات آزادی از جلبوع خوانده می‌شود، متولد نوامبر ۱۹۷۵ شهرک عرابه در جنین در شمال کرانه باختری است. او یک بار سال ۱۹۹۲ در حالی که هنوز ۱۷ سال نداشت به چهار سال حبس محکوم شد.

العارضه سال ۱۹۹۶ یک بار دیگر به اتهام عضویت در جهاد اسلامی و شرکت در عملیات مقاومتی که به کشته شدن چند صهیونیست منجر شده بود بازداشت شد و این بار حکم حبس برای او صادر شد که به دنبال آن تا زمان آزادی او که امروز بوده باشد ۲۶ سال را در زندان بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی جهاد اسلامی فلسطین غزه رژیم صهیونیستی جهاد اسلامی شش اسیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم




«خلیل الحیه» معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه بامداد شنبه گفت: امروز پاسخ رسمی رژیم صهیونیستی به موضع جنبش حماس در مورد مذاکرات را دریافت کردیم که در ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین ماه) به میانجیگران قطری و مصری تحویل شد.

الحیه در بیانیه‌ای بدون جزئیات بیشتر خاطرنشان کرد: جنبش حماس به بررسی این پیشنهاد مبادرت و پس از اتمام بررسی‌ها، پاسخ آن را ارسال خواهد کرد.

در همین حال «محمد نزال» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جمعه شب اعلام کرده بود که این گروه از هرگونه درخواست و پیشنهاد جدی در مورد مذاکرات استقبال می‌کند.

پیش از این، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفته بود که تلاش‌های جدید قطر-مصر برای دستیابی به توافقی بین حماس و اسرائیل در حال انجام است.

وی افزود که در مذاکرات پیرامون انجام معامله مبادله اسیران شتاب جدیدی وجود دارد، اما دلیل خوش بینی خود را به این موضوع بیان نکرد.

سالیوان اشاره کرد که تلاش جدیدی از سوی قطر، مصر و اسرائیل برای یافتن راهی به منظور پیشبرد مذاکرات در مورد نوار غزه وجود دارد.

اظهارات این مقام آمریکایی همزمان با آن بود که قاهره اعلام کرد که روز جمعه هیئت امنیتی مصر شامل گروهی از متخصصان پرونده فلسطین برای گفتگو درباره چارچوب جامع آتش‌بس در غزه وارد تل‌آویو شد.

دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • نقش بارز کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد