Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@09:24:10 GMT

فرد دیگری در ژاپن پس از دریافت واکسن مدرنا جان باخت

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۳۸۱۵۷

فرد دیگری در ژاپن پس از دریافت واکسن مدرنا جان باخت

به گزارش ایرنا، تلویزیون ژاپن روز سه شنبه اعلام کرد: این مرد  ۲۰ مرداد این واکسن را دریافت کرد و روز بعد از آن درگذشت. او به نوعی گندم سیاه حساسیت داشت. وزارت بهداشت در حال بررسی علت مرگ این مرد است.

در اویل مرداد ماه ذرات خارجی در شیشه های بازنشده واکسن مدرنا در چند مرکز واکسیناسیون در سراسر ژاپن یافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت و شرکت داروسازی تاکدا که توزیع کننده این واکسن در ژاپن است، در حال جمع آوری بیش از یک میلیون و ۶۰۰ دوز واکسنی هستند که در ۹۰۰ محل واکسیناسیون در کشور توزیع شده است.

مقامات می گویند واکسنی که مرد مذکور دریافت کرده بود در میان شماره سریال های آلوده اعلام شده نبوده است، اما جزو واکسن هایی بوده است که در همان دوره زمانی که این آلودگی در واکسن مدرنا تشخیص داده شده بود در همان کارخانه تولید شده بود.

وزارت بهداشت همچنین در حال بررسی علت مرگ دو مرد دیگر است که سن آنها ۳۰ تا ۳۹ سال بود و آنها هم واکسن مدرنا دریافت کرده بودند. واکسنی که به آنها تزریق شده بود هم در میان شماره سریال های این مورد مرگ اخیر بوده است.

منبع: تلویزیون ژاپن برچسب‌ها ویروس کرونا ژاپن واکسن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ژاپن واکسن ویروس کرونا ژاپن واکسن واکسن مدرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن چگونه سیل را مدیریت می‌کند؟ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گرفتار شدن خودرو‌ها در سیل شدید خیابان‌های آنکارا (فیلم) سیل فاجعه‌بار در شهر مدینه عربستان (فیلم) جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • ژاپن چگونه سیل را مدیریت می‌کند؟ (فیلم)
  • ژاپن چگونه سیل را مدیریت می‌کند؟ + فیلم
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • نرخ بیکاری ژاپن منحرف شد