Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ دولت تغییر کرد و اکنون خیلی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد برای نشستن پشت میزهای مدیریتی برای خود کت و شلوار دوخته‌‌اند.

علاوه بر آنهایی که در این ۸ سال پشت خط ماندند مدیران بسیاری از دولت گذشته نشان دادند که دل و دماغی برای ترک مدیریت‌ها مدیرانی که در هشت سال دولت تدبیر و امید بیشترین ظلم ها را نسبت به رقیبان و زیردستان خود در ادارات داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها را در گوشه‌ای از اتاق‌های ادارات حبس کردند و حتی میز و صندلی برای نشستن در اختیار آنها قرار ندادند و اکنون تغییر جهت و وضعیت داده به هر صورت ممکن دنبال ماندن‌ در مناصب هستند.

مدیرانی که دل به چراغ سبز نمایندگان مردم در مجلس بسته‌اند و قول جمع‌‌آوری رای دادند تا بلکه چند صباحی بیشتر بمانند.

این روزها روایت‌های زیادی از دست و پا زدن‌ها و لابی‌گری ها برای تصاحب مسئولیت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد می‌شنویم آنهایی که با جریان دولت مردمی نه تنها همراهی نداشتند بلکه با موضع‌گیری ها و اعمال و رفتار خود در ۸ سال گذشته نشان دادند که هیچ قرابتی با تفکر دولت مردمی ندارند.

اما این روزها به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند گاه افرادی را به عنوان استاندار در فضای مجازی جلوه می دهند نام کسانی را پیش می‌اندازند که صد یاد گزینه‌های دولت اصلاحات و تدبیر و امید و گاه عده‌ای چنان خود را هماهنگ با گفتمان دولت مردمی جا می‌اندازند که گویی خود مبتکر و مخترع این گفتمان بوده‌اند.

این روزها در استان کهگیلویه و بویراحمد کار بعضی‌ها پاییدن و تعقیب کردن عده‌ای دیگر شده تا مبادا گوی سبقت را ربوده و ردای مدیریت را بر تن کنند.

ظریفی می‌گفت وقتی از اداره برای تزریق واکسن همسر خود به مدت ۲ ساعت اداره را ترک کرده بودم تلفن پشت تلفن و تماس پشت تماس که یاسوج هستی یا تهران تشریف داری که مبادا برای رایزنی آن هم به مدت 2 ساعت از یاسوج به وزارتخانه رفته باشم! در حالی که فقط مرخصی دو ساعته برای کار شخصی گرفته بودم.

با این تفاسیر نمایندگان مردم استان در مجلس که خود را در دایره نیروهای انقلاب و جریان مردمی می‌دانند به هوش باشند تا عده‌ای با دور زدن جریان و گفتمان مردمی و سوء استفاده از فضای کنونی رندانه مناصب را اشغال نکنند آنهایی که با کار جهادی و خدمت صادقانه بیگانه‌‌اند.

نیروهای جریان انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد در هر اداره و دستگاهی مراقب باشند که سودجویان منفعت‌طلب مسیر جریان مردمی را منحرف نکنند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت کهگیلویه و بویراحمد فضای مجازی قیمت کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۳۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.

طی حکمی از سوی دکتر چگنی؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، «حمید طالبی» به عنوان «سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد» منصوب شد.

وی همچنین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و جهاددانشگاهی شیراز تدریس دروس تخصصی رشته مهندسی نفت را برعهده داشته است.

همچنین طی حکمی جداگانه به پاس زحمات ریحان بهادر مدیرعامل سابق که از ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • بازداشت زورگیران موتورسوار در عملیات تعقیب و گریز (فیلم)
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تعقیب و گریز دیدنی زورگیرهای موتورسوار در فرشته
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت