Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@17:48:47 GMT

بازداشت عامل دارزدن یک روباه در یزد + جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۰۰۴۴

بازداشت عامل دارزدن یک روباه در یزد + جزئیات

 روح اله زارع اظهار کرد: در پی انتشار تصویر حیوان آزاری در فضای مجازی دال بر دارزدن یک قلاده روباه معمولی، با بررسی های انجام شده فرد خاطی شناسایی و پس از احضار وی به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردکان و تکمیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به  مراجع قضایی معرفی شد.

حیوان آزار یزد بازداشت شد

به گزارش رکنا، وی افزود: با فراگیر شدن فضای مجازی شاهد پخش کلیپ هایی از حیوان آزاری در این فضای گسترده هستیم که به روحیه جامعه لطمه زده و وجدان بیدار جامعه و البته اصول دینی و انسانی این موضوع را نمی پسندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردکان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و دوستداران طبیعت می‌توانند هرگونه حیوان آزاری، زنده‌گیری و نگهداری حیوانات وحشی و تخریب طبیعت را از طریق سامانه ارتباطات رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردکان مردمی ۱۵۴۰ به اداره کل حفاظت محیط زیست استان گزارش دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا حیوان آزاری دارزدن روباه حیوان آزار اخبار حوادث حیوان حیوان آزاری روباه دارزدن سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فیلم سحر قریشی فال ماشین همسرش ستاره عاشقانه همسر رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد

محمدرضا بسملی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست سبزوار از این متخلف محیط زیست یک قبضه سلاح غیرمجاز ساچمه زنی و پنج عدد فشنگ چهارپاره مخصوص شکار چهارپا، هفت عدد فشنگ ساچمه ریز مخصوص شکار پرنده و یک قبضه چاقو کشف و ضبط کردند.

رییس اداره محیط زیست سبزوار گفت: شهروندان وظیفه شناس و دوستداران محیط زیست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار و صید، مورد را به یگان حفاظت محیط زیست سبزوار به شماره تماس۴۴۴۴۹۳۰۳ یا پاسگاه های انتظامی محل گزارش کنند.

۲ منطقه حفاظت‌ شده شیراحمد و پروند با مجموع مساحت ۳۹ هزار هکتار و همچنین مناطق شکارممنوع ریوند و "کمرقلعه" با گستره ۱۰۸ هزار هکتار در محدوده شهرستان‌های سبزوار، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی قرار دارند.

پلنگ، قوچ و میش، کل و بز، آهو، روباه، کاراکال، گربه وحشی، شغال، مار شاخدار، مار جعفری، بزمجه و پرندگانی نظیر بالابان، عقاب طلایی، کبک، باقرقره شکم سیاه و زاغ بور از گونه های شاخص جانوری در مناطق حفاظت‌شده "ریوند، پروند و شیراحمد" شهرستان سبزوار هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مشاهده یک خرس قهوه‌ای و ۲ توله اش در اقلید
  • قانون حمایت از خانواده و جوانی در محیط زیست گیلان اجرا می‌شود
  • کشف سلاح عجیب از شکارچیان حیات وحش/ عکس
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز قبل از شکار در فیروزکوه
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت