Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-28@14:26:37 GMT

تاکید بر شناخت و پرورش دستاوردهای بزرگ حوزه‌های علمیه

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۰۶۲۰

تاکید بر شناخت و پرورش دستاوردهای بزرگ حوزه‌های علمیه

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، آیت الله اعرافی پیش از ظهر سه شنبه در آئین آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه در سالن همایش‌های دارالشفا مدرسه فیضیه با تعیین شعار «بازشناسی و بازنمایی یک‌ساله یکصد ساله حوزه علمیه» به عنوان شعار سال گفت: نزدیک به یکصد سال از تأسیس حوزه‌های علمیه می‌گذرد و این صدسال منشأ و مبدا بسیاری از تحولات در کشور و دنیا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به اینکه تئوری ولایت فقیه توسط حوزه‌های علمیه ارائه شد، افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی نیز از همین پایگاه نورانی سرچشمه گرفت.

وی با تاکید بر شناخت و پرورش دستاوردهای بزرگ حوزه‌های علمیه ادامه داد: در طول صد سال اخیر حوزه‌های علمیه دستاوردهای بزرگی داشته‌اند و هزاران شهید، جانباز و ایثارگر از دل همین حوزه‌ها بیرون آمده‌اند.

آیت الله اعرافی با اشاره به برخی از خدمات حوزه‌های علمیه همزمان با شیوع کرونا پرداخت و گفت: حوزه‌های علمیه همواره در کنار مردم و برای مردم فعالیت کرده‌اند و نمونه اخیر آن را در شیوع بیماری کرونا شاهد بودیم که هزاران طلبه به صورت جهادی و برای کمک به کادر درمان و آسیب‌دیدگان از کرونا شتافتند.

گفتنی است در پایان این مراسم نیز از تعدادی از طلاب نخبه و جهادی سال گذشته تحصیلی حوزه‌های علمیه با اهدای لوح، قدردانی شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حوزه های علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس) پیامی صادر کرد.   متن پیام بدین شرح است:   بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ   انا لله وانا الیه راجعون   ضایعه درگذشت والده شهیدان محمد حسن و محمد حسین نیرنگ (حق شناس) موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. از خداوند منان برای آن مرحومه همنشینی با فرزندان شهیدش و حشر با سیدالشهداء اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای بازماندگان صبر و سکینه مسئلت می‌نمایم.        

دیگر خبرها

  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود