Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@09:56:11 GMT

نیمار 500 میلیونی؟ سود نجومی PSG از ستاره برزیلی

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۱۸۴۱

نیمار 500 میلیونی؟ سود نجومی PSG از ستاره برزیلی

هرچند انتقال نیمار برای پی اس جی هزینه ای 500 میلیون یورویی داشت ولی بخش مهمی از این هزینه در همان سال اول حضور نیمار جبران شد.

به گزارش "ورزش سه"، 2 روز پیش بود که نشریه ال موندو اسپانیا فاش کرد که جذب نیمار برای پی اس جی در سال 2017 هزینه ای 489 میلیون یورویی داشته است. در واقع هرچند پاریسی ها 222 میلیون یورو به بارسا پرداخت کردند ولی با احتساب همه هزینه ها، دستمزد و پاداش، این رقم تا 500 میلیون یورو افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم معارفه نیمار بود که ناصر الخلیفی رئیس پی اس جی تاکید کرد که با نیمار به راحتی این هزینه ها را جبران خواهند کرد و طبق ادعای مارکا،همینطور نیز شده است.

 

 

 

 

مارکا در این مورد نوشته است که نیمار در همان اولین فصل حضورش توانست تا 400 میلیون یورو به پی اس جی سود برساند.

باشگاه پاریسی به لطف نیمار توانست با اسپانسرهای بزرگی چون "ریپلای" و نایک جوردن قراردادهای هنگفت امضا کند. در شبکه اجتماعی توئیتر تعداد تعقیب کنندگانش از 9 میلیون به 40 میلیون افزایش یافت. پی اس جی توانست با دیزنی چنل و نیز ای اس پی ان و فاکس اسپورتس برزیل قرارداد حق پخش امضا کند و تعداد بینندگان بازی های این تیم رشد 25 درصدی را به خود دید.

 

 

 

 

حضور نیمار و تمدید قرارداد اخیر با او برای پی اس جی یک فایده بسیار مهم دیگر نیز داشت، راضی کردن لیونل مسی برای انتقال به پاریس. بدون شک اگر نیمار در پی اس جی نمی ماند یا اصلا راهی این تیم نشده بود، لئو مسی نیز اکنون پیراهن پی اس جی را به تن نداشت.

 

 

پاری سن ژرمن لیونل مسی نیمار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لیونل مسی نیمار پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز سرمربی تیم ملی والیبال در نخستین نشست خبری پس از حضورش در ایران از برنامه هایش برای تحقق هدف رسیدن تیم ملی کشورمان به المپیک پاریس سخن گفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویر نجومی یازدهم اردیبهشت (۳۰ آوریل)
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • تصاویر نجومی دهم اردیبهشت (۲۹ آوریل)
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • تصاویری جدید از میزان خسارت تورنادو مرگبار به شهر ۱۲۵ میلیونی چین!
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان