Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@14:56:19 GMT

«ونوم ۲» زودتر از موعد اکران می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۲۲۳۲

«ونوم ۲» زودتر از موعد اکران می‌شود

به دنبال استقبال فراتر از انتظار از فیلم «شانگ چی و افسانه ده حلقه» در گیشه، اکران قسمت دوم از فیلم ابرقهرمانی «ونوم» با بازی «تام هاردی» دو هفته جلو افتاد.

 شرکت سونی در اقدامی غافلگیرانه تاریخ اکران قسمت دوم از فیلم ابرقهرمانی ونوم را برای بار پنجم تغییر داد.

فیلم ونوم: بگذار قتل عام شود (Venom: Let There Be Carnage) تا رسیدن به پرده سینما مسیر پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم اول قرار بود اکتبر سال ۲۰۲۰ (مهر- آبان ۹۹) اکران شود اما به دلیل شیوع کرونا یک بار تا ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد- تیر ۱۴۰۰) به تاخیر افتاد و یک بار تا اواخر ماه سپتامبر (شهریور- مهر ۱۴۰۰). در جدیدترین تغییرات نیز قرار شد این فیلم ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) روی پرده سینماها برود. اما حالا در خبری خوب برای طرفداران مجموعه ونوم، این فیلم ابرقهرمانی زودتر از آنچه اعلام شده بود و در تاریخ اول اکتبر (۹ مهر) اکران خواهد شد.

خبر اکران زودهنگام ونوم ۲ پس از آن اعلام شد که کمپانی دیزنی از استقبال فراتر از انتظار از اکران افتتاحیه شانگ چی و افسانه ده حلقه خبر داد؛ این فیلم جدید از دنیای سینمایی مارول در چهار روز اول اکران در آمریکا ۹۰ میلیون دلار فروش کرد و رکورد میزان فروش در تعطیلات روز کارگر در این کشور را شکست. استقبال چشمگیر از این فیلم در گیشه، استودیوهای فیلمسازی و سینماداران را که از تاثیر شیوع کرونای نوع دلتا بر بلیت فروشی‌ها هراسان بودند، دلگرم کرد. فروش قابل توجه فیلم شانگ چی با بازی سیمو لیو بازیگر کانادایی چینی تبار و آکوافینا که نقدهای خوبی گرفته است، نشان داد یک فیلم خوب با وجود کرونای نوع دلتا هم می‌تواند مخاطب را به سینماها بکشاند.

شرکت سونی در هفته‌های اخیر پس از آن که استودیو پارامونت اکران فیلم موردانتظار تاپ گان: ماوریک را از ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان ۱۴۰۰) به سال ۲۰۲۲ موکول کرد، تغییراتی جزئی در جدول اکران خود ایجاد کرده بود؛ این استودیو قبل از اصلاح تاریخ اکران ونوم ۲ نمایش آن را از ۲۴ سپتامبر به ۱۵ اکتبر (۲ مهر به ۲۳ مهر) موکول کرد و اکران شکارچیان روح: افترلایف را از ۱۱ نوامبر به ۱۹ نوامبر (۲۰ آبان به ۲۸ آبان).

ونوم ۲ به کارگردانی اندی سرکیس اقتباسی از یک داستان مصور ماجراجویانه است. از بازیگران این فیلم می‌توان به تام هاردی، وودی هارلسون ، میشل ویلیامز ، رید اسکات و نائومی هریس اشاره کرد. هاردی در این فیلم به نقش شخصیت منفی کلاسیک فیلم‌های مرد عنکبوتی برگشته و این بار برای رویارویی با یک قاتل زنجیره‌ای صاحب قدرت‌های ویژه به نام کارنِج (با بازی وودی هارلسون) آماده می‌شود.

قسمت اول ونوم که در سال ۲۰۱۸ روی پرده سینماها رفت، موفقیت بزرگی به دست آورد و ۸۵۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ونوم ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا: روزانه ۳۷ کودک در غزه مادر خود را از دست می‌دهند

آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به غزه که از هفتم اکتبر ادامه دارد، روزانه ۳۷ کودک مادر خود را از دست می‌دهند.

به گزارش ایسنا، آنروا امروز جمعه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت، در این حمله مستمر رژیم صهیونیستی تاکنون بیش از ۱۰ هزار زن شهید و ۱۹ هزار تن دیگر زخمی شده‌اند.

به نقل از روسیا الیوم، آنروا با اشاره به شرایط وخیم زنان غزه اعلام کرد: شرایط وحشتناک است، بیش از ۱۵۵ هزار زن باردار یا شیرده در تامین آب و لوازم بهداشتی با مشکل شدید مواجه هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر به بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهد و بر اساس داده‌های فلسطینی و سازمان ملل، ویرانی و قحطی عظیمی بر جای گذاشته است که جان کودکان و سالمندان را گرفته است.

براساس آمار جدید، تعداد شهدای جنگ غزه از هفت اکتبر تاکنون به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر و تعداد مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ تن رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • موساد دستگاه‌های تشخیص چهره را در نوار غزه نصب کرد
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • آنروا: روزانه ۳۷ کودک در غزه مادر خود را از دست می‌دهند