Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@10:48:17 GMT

نویسندگان ایرانی رکورد گینس را شکستند

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۲۹۲۵

نویسندگان ایرانی رکورد گینس را شکستند

به گزارش تابناک به نقل از عصرایران نویسندگان ایرانی با امضای همزمان کتاب مهربانی‌های عصر کرونا که چندی پیش توسط شرکت نورث استار ساکسس به صورت جهانی منتشر شد با هماهنگی این شرکت رکورد گینس را شکستند تا همزمان با شکسته شدن رکورد اقای گل ایران بار دیگر نام ایرانیان در گینس ثبت شود.
نویسندگان ایرانی رکورد گینس را شکستند

 بهار سلاحورزی پژوهشگر و مؤلف همکار این کتاب گفت: کتاب مهربانی‌های عصر کرونا روز چهارشنبه دهم شهریور (یک سپتامبر) با هماهنگی شرکت نورث استار ساکسس و با نظارت سازمان بین المللی گینس به صورت همزمان توسط ۱۵۰ مؤلف همکار این کتاب در سراسر دنیا به صورت آنلاین، امضا و رکورد گینس شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه نگار که تألیفی یکی از فصول این کتاب را به عهده داشت افزود: ما توانستیم با کار گروهی کرونا را به فرصتی برای ثبت نام ایران در جهان تبدیل کنیم چرا که مهربانی در هر برهه‌ای از زمان، به ویژه در شرایط سخت و دشوار کرونا فضیلتی است که باید به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به همزمانی این رکوردشکنی با شکسته شدن رکورد آقای گل جهان گفت: امیدواریم ثبت این اقدام فرهنگی ایرانیان در گینس، همانند رکورد علی داعی نقشی ماندگار و تاثیر گذار در جهان داشته باشد.

کتاب Covid Acts of Kindness یا مهربانی‌های عصر کرونا توسط دپارتمان انتشارات شرکت نورث استار ساکسس متعلق به دکتر شهاب اناری به زبان انگلیسی و با صد و هشتاد و چهار مؤلف همکار از سراسر دنیا چندی پیش به طور بین‌المللی چاپ و منتشر شد و در حال حاضر در سایت آمازون در سراسر دنیا در دسترس است.

این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌های الهام بخش از مهربانی‌ها و اقدامات انسان دوستانه مردم دنیا در دوران سخت کرونا است.

این اثر با ارزش، برگی از تاریخ را ثبت کرده که سال‌ها به یادگار خواهد ماند و اینکه در دوران کرونا بر مردم دنیا چه گذشته و در این برهه دشوار چه از خود گذشتگی‌ها، مهربانی‌ها و جان فشانی‌ها کرده‌اند، را به نسل‌های آینده یادآوری خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم انسیه خزعلی پنجشیر فهیم دشتی نویسندگان ایرانی گینس محرم اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم انسیه خزعلی پنجشیر فهیم دشتی رکورد گینس مهربانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع

نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا با تاریخ‌سازی به مدال طلا رسید.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان موفق شد در مرحله نهایی ماده 400 متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات، ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کند.

او موفق شد با ثبت حد نصاب 58.86ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب 59.48ثانیه در اختیار خودش بود را بهبود بخشید.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده که با حد نصاب59.16(1402/6/10-تهران) در اختیار شهلا محمودی بود را ارتقا داد.

عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع به دست آورد.

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود