Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کتائب حزب‌الله عراق گفت: در موزه سراسرنمای سپهبد شهید سلیمانی حمایت پدرانه جمهوری اسلامی از کل مستضعفین دنیا را پیدا و مشاهده کردم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، 14 مرداد سال 1399 همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در آستانه سالگرد پیروزی حزب‌الله لبنان بر رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ 33 روزه، موزه سراسرنمای سپهبد شهید قاسم سلیمانی، با هدف حفظ و نشر آثار شهدای مقاومت و با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مجموعه موزه انقلاب اسلامی و و دفاع مقدس افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطف به اینکه موزه مذکور با هدف حفظ و نشر آثار شهدای مقاومت برگزار شد، این پرسش مطرح می‌شود که برپایی موزه‌هایی نظیر موزه سراسرنمای سپهبد شهید قاسم سلیمانی تا چه اندازه بر تداوم و ادامه راه مقاومت موثر است، محمد محی سخنگوی کتائب حزب‌الله در پاسخ به این پرسش گفت: حقیقت امر این است که برپایی موزه‌هایی نظیر موزه سراسرنمای سپهبد شهید قاسم سلیمانی در این سطح و با این وسعت توانسته، همه عملیات‌های محور مقاومت جهان اسلام که در کشورهای اسلامی دنیا به مقابله با استکبار چهانی پرداختند، را به طور کامل پوشش بدهد.

رئیس مرکز مطالعات استراتژیک بین‌الملل الهدف عراق افزود: به عبارت دیگر معرفی و مستندسازی مقاومت و فداکاری‌هایی همه ملت‌ها در مقابل جرائم بی‌شماری که دولت‌های استکبار در حق ملت‌ها انجام دادند، رسالت همه ملت‌های جهان است.

محی با تاکید بر مستندسازی اقدامات رزمندگان اسلام در مقابله با استکبار تصریح کرد: علاوه بر مستندسازی مقاومت و فداکاری ملت‌ها در برابر استکبار، فرهنگ‌سازی، مطلع کردن و نشان دادن مظلومیت ملت‌ها در مقابل مستکبرین از دیگر رسالت‌های ملل جهان است که در موزه سراسرنمای سپهبد شهید قاسم سلیمانی این رسالت اجرایی شده است. در حقیقت در موزه مذکور  حمایت پدرانه جمهوری اسلامی از کل مستضعفین دنیا را پیدا و مشاهده کردم.

سخنگوی کتائب حزب‌الله عراق در پایان یادآور شد: گردآوری این حجم بالایی از عکس و مستندات در این موزه سراسرنمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، یک سند تاریخی مهم و شایسته محسوب می‌شود تا در کشورهایی که سرود آزادی و کرامت سر می‌دهند، تکرار شود‌. در حقیقت این خون‌هایی که تقدیم راه مقاومت شده، تعبیری برای راه آزادی و کرامت است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی موزه سراسرنمای سپهبد شهید قاسم سلیمانی سخنگوی کتائب حزب الله ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق

شهروندان جنگ‌زده‌ غزه از مقاومت اسلامی عراق و دبیرکل جنبش نُجَباء به‌خاطر حمایت تمام‌قد از ملت فلسطین در نبرد نابرابر با رژیم متجاوز صهیونیستی، قدردانی کردند.

دریافت 8 MB

دیگر خبرها

  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • مطهری امام
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون