Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه تمام تلاش شورای ششم این است که پروژه‌های ناقص شهر تکمیل شود گفت: به زودی شهروندان شاهد افتتاح فاز نخست پروژه سبزه میدان خواهند بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، جلسه رسمی و علنی شورای ششم شهر زنجان با حضور هفت نفر از اعضای شورا و غیبت دو نفر از اعضاء شورا و سرپرست شهرداری زنجان ظهر امروز در حالی برگزار شد که در این جلسه مشکلات پروژه‌های شهر و همچنین 9 لایحه مورد بررسی اعضاء شوراء قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه ابتدا منصور مرادلو رئیس شورای شهر زنجان اظهار داشت: یک ماه از شروع به کار شورای ششم گذشته و همان‌طور که شعار جهادی داده‌ایم کار جهادی نیز انجام خواهد شد چرا که انتظار مردم این است که تکلیف پروژه‌های شهر مشخص و کارها تسریع شود؛ در واقع تمام تلاش شورای ششم این است که به همراه مسئولان شهرداری و همراهی مردم مشکلات حل شود.

وی افزود: در یک ماه گذشته تمام تلاش اعضای شورا روی پروژه‌های سطح شهر متمرکز بوده و ضمن بازدید از این پروژه‌ها طی جلسات متعدد مشکلات برخی از آنها از جمله حقوقی، تملک، معارضات احصاء و حل شده و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح برخی از این پروژه‌ها باشیم.

رئیس شورای شهر زنجان به پروژه سبزه میدان اشاره کرد و گفت: قرار بود بخشی از پروژه سبزه میدان شهریور ماه سال جاری افتتاح شود چرا که در شورای پنجم برخی از مشکلات را احصاء شد و تکالیف جدیدی بر عهده پیمانکار گذاشته شد تا سال‌های بعد شاهد خرابی مجدد و مشکلات جدید در این پروژه‌ها نباشیم به همین دلیل افتتاح فازهای آن کمی به تاخیر افتاده است.

وی گفت: فاز نخست یعنی قسمت جنوبی سبزه میدان که در معرض عمومی شهروندان است ظرف دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و قسمت شمالی که دارای مشکلات تملکی و سایر مشکلات اداری بوده با همکاری ادارات برای حل و فصل و رفع معارضات کارهایی انجام شده و امیدوارم به زودی شاهد افتتاح قسمت شمالی نیز باشیم.

مرادلو به مشکلات راه جدید در پادگان ارتش اشاره کرد و گفت: طی جلساتی که با فرمانده پادگان و پیمانکار داشتیم مشکلات از نزدیک بررسی شد؛ کار عمده ساخت و سازها انجام شده و در حال جابه‌جایی درب پادگان و دژبانی هستیم، دیوارکشی قسمت شمالی و جنوبی و شرقی پادگان برای آزادسازی کوی نصر و آسفالت ریزی در حال انجام است و طبق قرارداد و قول مساعد فرمانده پادگان و پیمانکار به زودی قبل از پایان پاییز شاهد افتتاح این پروژه نیز باشیم.

وی گریزی به پروژه پارکینگ طبقات خیابان سعدی زد و عنوان کرد: این پارکینگ یکی از پارکینگ‌های مهم شهرداری است که در مرکز شهر قرار دارد و بیش از 20 سال است که مردم منتظر افتتاح آن هستند تا کمی از مشکلات ترافیکی آن قسمت از شهر حل شود و شرکت جهاد نصر تلاش می کند تا قبل از پایان پاییز کارهای ساخت و ساز آن را تمام کند و پروژه به بهره‌برداری برسد و این پروژه شامل واحدهای تجاری نیز می‌باشد که تمام آن اختصاص به شهرداری دارد.

کدام گزینه‌ها شانس بیشتری برای تصدی شهرداری زنجان دارند؟پیگیری تسنیم نتیجه داد/ زیر‌سازی مسیر 9 کیلومتری اتصال راه‌آهن به شهرک صنعتی شماره یک زنجان به اتمام رسیددادستان کرمانشاه: شورای شهر نارضایتی شهروندان را برطرف و اعتماد آنها را جلب کندآئین تحلیف اعضای شورای شهر یاسوج ناتمام ماند

رئیس شورای شهر به یوترن پل امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های اعضاء شورا این معبر که کار ساخت و ساز آن ناقص مانده بود مشکلات حقوقی آن حل و فصل شد و تلاش ما این است که در آینده نزدیک پروژه تکمیل و به بهربردای برسد.

وی بیان کرد: مهمترین دغدغه مردم نبود آسفالت و زیرسازی مناسب در سطح شهر مخصوصا معابر اصلی شهر است و از سه هفته گذشته کار آسفالت‌ریزی در بزرگراه 22 بهمن، خیابان سرباز گمنام و خیام شروع شده و تلاش ما این است تا قبل از شروع بارندگی این کار به پایان برسد و هزینه در نظر گرفته شده برای این کار بیش از 30 میلیارد تومان است.

مرادلو به انتخاب شهردار شهر زنجان اشاره کرد و گفت: 55 نفر ثبت نام کرده بودند که همگی مدارک و رزومه کاری خود را ارائه داده بودند و شرایط عمومی و اختصاصی تک‌تک آن‌ها بررسی شد؛ بومی یا غیربومی بودن و داشتن هفت سال مدیریت بخشی از شرایط اصلی برای شهردار شدن بود که نهایتا از بین آن‌ها هشت نفر به عنوان گزینه‌های نهایی انتخاب شد که یک نفر نیز بعدا انصراف داد و در حال حاضر تعداد افراد برای تصدی شهرداری هفت نفر هستند.

رئیس شورای شهر زنجان افزود: امروز آخرین روز ارائه برنامه نهایی منتخبان‌ است و بعد از آن افراد به صورت حروف الفبا دعوت خواهند شد تا در مورد برنامه‌های خود صحبت کنند و بعد از آن رای گیری به صورت مخفی انجام خواهد شد و هر کس بیشترین رای را آورد بعد از استعلام مجدد از وزارت کشور به عنوان شهردار کار خود را آغاز خواهد کرد و پیش بینی ما این است که تا 15 مهر ماه سال جاری شهردار مشخص شود و در این انتخابات به هیچ وجه حب و بغضی در کار نخواهد بود.

وی گفت: برنامه و تصمیم اعضای شورای شهر این است که هر سه ماه یکبار با رسانه‌ها نشست خبری داشته باشد و برنامه‌های انجام شده را به اطلاع همگان برساند و همین‌طور روزهای چهارشنبه هر هفته با اعلام قبلی در مساجد مناطق چهارگانه شهر حضور داشته باشند تا از نزدیک مشکلات مردم مورد برسی قرار گیرد تا برای حل و فصل آنها اقدامات لازم و سریع انجام گیرد.

در ادامه این جلسه 9 لایحه در دستور کار شورای ششم قرار گرفت که مهمترین آن‌ها نوسانات اقتصادی پروژه‌ها، تکمیل بازارچه محلی سه راه امجدیه، احداث و تکمیل پل عابر پیاده کوی سایان و پونک، واگذاری امور خدماتی شهرداری زنجان به شرکت خدماتی ، افزایش اعتبار خرید سطل زباله مکانیزه در برخی از مناطق شهر، پرداخت بخشی از هزینه ساخت فیلم مستند خلبان زنجانی، پرداخت بخشی از آموزش‌های گروه‌های جهادی که مورد بحث و بررسی اعضای شورا قرار گرفت.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی زنجان شورای اسلامی زنجان رئیس شورای شهر زنجان اشاره کرد و گفت شاهد افتتاح اعضای شورا سبزه میدان شورای ششم پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا

برخی از اعضای شورای شهر تهران امروز همزمان با صحبت‌های علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران، صحن شورا را ترک کردند؛ این اقدام در راستای از حدنصاب انداختن جلسه شورای شهر تهران ارزیابی می‌شود که البته امروز جلسه با حدنصاب قانونی به کار خود ادامه داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دویست و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز به ریاست مهدی چمران آغاز شد و در این جلسه پس از تذکرات اعضا، محسن هرمزی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پشت تریبون قرار گرفت و گزارشی را از اقدامات شهرداری در حوزه حمل و نقل و به‌ویژه سفر شهردار تهران به چین ارائه کرد.

در ادامه برخی از اعضای شورای شهر تهران نسبت به این گزارش و قراردادهای چین اعتراض و انتقاداتی را مطرح کردند.

در ادامه جلسه شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در پشت تریبون قرار گرفت تا به انتقادات مطرح شده از سوی برخی اعضای شورای شهر تهران پاسخ دهد اما در حالیکه هنوز زاکانی توضیحات خود را آغاز نکرده بود، برخی از اعضای شورای شهر تهران اقدام به ترک صحن شورا کردند!

سوده نجفی، جعفر شربیانی، ناصر امانی، مهدی اقراریان، سید جعفر تشکری هاشمی، مهدی عباسی، علی‌اصغر قائمی از اعضایی بودند که همزمان با قرار گرفتن زاکانی در پشت تریبون، صحن شورا را ترک کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است