Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز خود با وزیر نیرو در جمع خبرنگاران گفت: در این نشست اصلاح ساختار وزارت نیرو در حوزه آب و برق، بهره گیری از بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری صنعت آب و برق مورد بحث قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس قانون صنایع مکلف به احداث نیروگاه برای تامین برقشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به علاوه درباره موضوع صادرات و قیمت گذاری برق بحث و بررسی صورت گرفت. در ادامه نیز موضوع بهره گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر با استفاده از بخش خصوصی در این حوزه و جلوگیری از تلفات برق به بحث گذاشته شد.

حسنوند تصریح کرد: مقرر شد کمیته مشترکی از وزارت نیرو و کمیسیون انرژی برای استفاده از طرفیت‌ها در برنامه هفتم توسعه شکل بگیرد و در بودجه سال آینده نیز وزارت نیرو بیش از پیش پشتیبانی شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: نگرانی‌های مردم درباره حوزه آب و برق جدی است و باید در برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت این نگرانی‌ها برطرف شود. بر اساس توافقات مقرر شد وزارت نیرو برنامه کوتاه یک ساله‌ای برای عبور از زمستان و تابستان آینده و برنامه میان مدت چند ساله‌ای به مجلس ارائه کند./باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: فریدون حسنوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش ایسنا، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود