Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون انرژی گفت: بحث‌های کلی در این جلسه مطرح شد.یکی از موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد درباره اصلاح ساختار وزارت نیرو در حوزه آب و برق بود، بحث دیگر بحث استفاده از بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری در حوزه آب و برق بود. طبق قانون صنایع مکلف به احداث نیروگاه برای تامین برق خود هستند که درباره این موضوع نیز بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«فریدون حسنوند» رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در رابطه با حضور وزیر نیرو در این کمیسیون گفت: بحث‌های کلی در این جلسه مطرح شد.یکی از موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد درباره اصلاح ساختار وزارت نیرو در حوزه آب و برق بود، بحث دیگر بحث استفاده از بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری در حوزه آب و برق بود. طبق قانون صنایع مکلف به احداث نیروگاه برای تامین برق خود هستند که درباره این موضوع نیز بحث و تبادل نظر شد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اعلام اینکه درباره بحث صادرات و قیمت گذاری برق و نگرانی سرمایه گذاران در این زمینه نیز بحث‌های انجام شد، اظهار داشت:استفاده از انرژی های تجدید پذیر و استفاده از بخش خصوصی در این حوزه و جلوگیری از  تلفات برق از موضوعات دیگر مطرح شده در جلسه امروز بود. قرار شدکمیته مشترکی مابین وزارت نیرو و کمیسیون برای استفاده از طرفیت‌ها در برنامه هفتم توسعه شکل بگیرد و  بتوانیم در بودجه سال آینده وزارت نیرو را پشتیبانی بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه نگرانی مردم درباره آب و برق جدی است و باید در برنامه‌های بلند مدت و کوتاه این نگرانی‌‌ها را بر طرف کنیم، گفت: طبق توافقات انجام شده، مقرر شد وزارت نیرو برنامه کوتاه یکساله برای عبور از زمستان و تابستان آینده و برنامه میان مدت که چند ساله خواهد بود به مجلس ارائه کند.

علی اکبرمحرابیان وزیر نیرو نیز درباره این جلسه، گفت: در خصوص برنامه‌ها  و اولویت‌های وزارت خانه در حوزه‌های برق، فاضلاب و آب  در این نشست توضیحاتی به نمایندگان ارائه شد.

وی ادامه داد: درباره مشکلاتی که در اثر قطع برق در چند ماه گذشته رخ داده بود و مسائلی که درباره آب و خشسکالی و دغدغه‌های که در این زمینه وجود دارد و برنامه‌های که در این زمینه تدوین شده بود را در این جلسه تقدیم کمیسیون کردیم.

وزیر نیرو عنوان کرد:سعی خواهیم کرد با اصلاح برخی پروژه‌ها نقطه نظرات مجلس به شکل مطلوب عملیاتی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیسیون انرژی مجلس شورای وزارت نیرو برق بخش خصوصی قانون کمیسیون انرژی قیمت گذاری سرمایه گذاران انرژی بودجه زمستان مجلس فریدون حسنوند حوزه آب و برق جلسه مطرح شد کمیسیون انرژی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قربان ولی زاده در جلسه مدیران مناطق آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با بیان اینکه زحمات و تلاش‌های آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی دهه فجر و نگاه ویژه به مناسبت‌ها ملی و مذهبی در سطح مدارس برای تقویت ارزشهای دینی و الهی قابل تقدیر است، گفت: در بحث راهیان نور به عنوان مهمترین حرکت فرهنگی شاهد استقبال دانش آموزان هستیم که نتیجه تعامل خوب آموزش و پرورش با بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران به موضوع حجاب در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: موضوع حجاب فقط یک موضوع صرف فرهنگی نیست، بلکه امروز دشمن از حجاب و اقتصاد، در حوزه امنیتی استفاده می‌کند.

ولی زاده در ادامه بیان داشت: اگر بتوانیم جهاد فی سبیل الله که مکتب فرهنگ شهدا بود، را به نسل امروز منتقل کنیم می‌توانیم بگوییم کنگره شهدا موفق است. اگر قرار است کاری انجام شود باید سعی کنیم از منابع درست استفاده کنیم و آنچه ارائه می‌شود اثربخش باشد.

در ادامه این جلسه، هر یک اعضای این کمیته به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در برگزاری مطلوب این کنگره پرداختند و مقرر شد برنامه عملیاتی گام به گام برای این موضوع تدوین شود تا در جلسات آتی مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 6090428

دیگر خبرها

  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • حملات سنگین روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است