Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@14:47:14 GMT

تصاویر لو رفته از نوید محمدزاده و خانواده اش + پدر نویدمحمدزاده کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۳۴۴۵

تصاویر لو رفته از نوید محمدزاده و خانواده اش + پدر نویدمحمدزاده کیست؟

‍‍‍‍‍‍

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عکسی از نوید محمدزاده درکنارهمسرش فرشته حسینی را مشاهده می کنید.نوید محمدزاده در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی در کنار فرشته حسینی ودیگر بازیگران معروف در این پروژه حضور داشت.نوید محمدزاده با انتشار این فیلم و نوشتن متنی عاشقانه برای فرشته حسینی تولد اورا تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشته حسینی نیز در واکنش به فیلم نوید محمدزاده با متنی عاشقانه واکنش نشان داد.این فیلم نوید محمدزاده فضای مجازی را تحت تاثیر قرار داد.

تصاویر دیده نشده و خانوادگی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بازیگر با استعداد و بینظیر سینمای ایران است. این بازیگر جوان در مدت زمانی که وارد سینما شده  بسیار خوش درخشیده است. در ادامه می خواهیم تصاویری از نوید محمدزاده و برادرش و برادرزاده هایش را برای شما قرار دهیم.

شهرت فرشته حسینی بعد طالبان به اوج رسید! + عکس

فرشته حسینی بازیگر افغانستانی تبار بسیار بی قرار کشور و هم وطنانش است به همین دلیل تلاش زیادی برای بهتر شدن شرایط آن ها نیز می کند.

کلیک کنید: قتل ناموسی هولناک تازه عروس 14 ساله توسط همسر روحانی‌اش

 فرشته حسینی بازیگر افغانستانی تبار است . فرشته حسینی و نوید محمدزاده در هفتم مرداد سال جاری باهم ازدواج کردند.فرشته حسینی متولدایران است ..مادر و پدر فرشته حسینی افغانستانی هستند. فرشته حسینی این روزها با نفوذ طالبان در سرزمین پدری‌اش آشفته حال  شده است.

فرشته حسینی 

این بازیگر جوان استوری و پست های زیادی در این مورد منتشر می کند. اما در آخرین پستی که به اشتراک گذاشت طی مصاحبه ای با صربستان در رابطه با طالبان و وضعیت پیش آمده در افغانستان اظهار کرد که م ا نباید سکوت کنیم و باید صدایمان را به مردم جهان برسانیم.

فرشته حسینی پیش از این نیز از مسئولان ایران خواسته بود تا مرزها را به روی مردم آواره ای که به ایران پناه آورده اند باز کنند اما مرزها به روی افغان ها سه قفله شد. فرشته حسینی این روزها بسیار بی قرار کشور و هم وطنانش است به همین دلیل تلاش زیادی برای بهتر شدن شرایط آن ها نیز می کند.

فرشته حسینی در کمپ پناهجویان حاضر شد.

 فرشته حسینی بازیگر زن مشهور سینمای ایران که اصالتی افغانستانی دارد و به تازگی با نوید محمد زاده ازدواج کرده است با انتشار تصاویر زیر کپشنی مفصل نوشت.

صربستان کمپ پناهجویان. بیست آگوست دوهزار و بیست و‌یک. در حومه‌ی شهر.سکوت.کانکس های بزرگ چند اتاقه.هر اتاق برای یک خانواده.خانواده‌ی ۴نفری.خانواده‌ی۵ نفری.بیشتر.کمتر.

 

 

عکس فرشته حسینی و یک کودک در کمپ پناهجویان صربستان.

پنج سال زندگی در این کمپ.بیشتر.کمتر.خانواده‌های افغانستانی،ایرانی،سوری و.. یک سالن غذا خوری.حمام و دستشویی مشترک.عفونت زنان. غذای بد‌مزه. بدون حقِ‌کار.

ترکِ دیار. ترکِ خانواده. آرزوی زندگی بهتر. اینجا.کمپ.بی‌پولی.دل مُردگی.افسردگی.گریه.خستگی.

نا‌امیدی.گریه. غصه. نا امیدی. نا امیدی..

با بچه‌ها وسطی بازی میکنم. باهم میخندیم.باهم عکس می‌گیریم. بچه‌ها. تعدادشان زیاد است.

حالا باهم صحبت میکنیم. نوبتی. تک به تک. در اتاقی که جز تک اتاق های آموزشی‌ست که تلویزیون دارد.

در میان حرف هایمان از هر کدام یک سوال مشترک پرسیدم.”چه آرزویی داری؟”

کودک۱: از این کمپ بریم بیرون. “گریه میکنه”.برم بیرون بازی کنم، از اینجا بدم میاد. برم مدرسه‌.دوست دارد مثل من بازیگر بشود. “در پنج سالگی به این کمپ آمده‌اند.اکنون ۱۰ ساله‌است.زبان انگلیسی و صربی میداند.افغانستانی.

کودک۲:دلم میخواد برم بیرون از اینجا. برم مدرسه.من عاشق درس خوندنم.”گریه میکند طولانی” خسته شدم.تا کی باید اینجا بمونیم.”گریه میکند” نمی‌تواند ادامه بدهد صحبت کردن را.

“ ۱۶ ساله است.زمانی که به این کمپ آمدند ۱۱ ساله بوده.بسیار باهوش‌است.و به دلیل سن بیشتر و درک بیشتر از شرایط افسرده‌تر و غمگین تر‌از دیگر بچه‌هاست.زبان انگلیسی و‌صربی میداند.افغانستانی.

کودک۳: آرزو دارد که از کمپ بروند بیرون.دلش برای پارک تنگ شده‌است.دلش برای درس خواندن تنگ شده‌است. زبان صربی نمی‌داند خیلی و این در یادگیری آنلاین دچار مشکلش کرده.

به یاد پدرش می‌افتد.پدرش از آنها جداست.به گریه می‌‌افتد. دوست دارد فوتبالیست بشود.زبان انگلیسی میداند و کمی صربی.ایرانی.

کودک۴:دلم میخواد از اینجا بریم بیرون.اینجا هیچی نداره. حوصله‌م سر رفته. دلم میخواد درس بخونم. برم مدرسه. با دوستام بریم بیرون بازی کنیم. دوست دارم خواننده‌بشم.

ولی اول از همه دوست دارم از اینجا بریم بیرون.

۱۰ ساله‌است.پنج سال‌ است که در این کمپ هستند.صدایش عجیب و زیباست.انگلیسی و صربی میداند.ایرانی.

و تعداد زیادی کودک دیگر:

“دلمان میخواهد از اینجا برویم بیرون”

دلمان میخواهد برویم مدرسه.

چرا آمدیم اینجا؟

از این زندگی خسته شدیم.

اینجا همه‌ی روزها شبیه هم هستند.

تصویر جدید از فرشته حسینی بازیگر زن افغان و نوید محمدزاده بعد از ازدواجشان را ببینید.

اولین عکس رمانتیک نوید و فرشته حسینی بعد از ازدواجشان منتشر شد : نوید محمدزاده در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۶۵ در استان تهران متولد شد اما اصالتاً اهل شهرستان مهران و کُرد است.ا دو سالگی در تهران بود و بعد از آن به ایلام رفت و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم عمران می باشد. وی در سال ۱۴۰۰ در سن ۳۵ سالگی با فرشته حسینی ازدواج کرد.

فیلم دیده نشده از نوید محمدزاده قبل از معروفیت

منبع: فردا

کلیدواژه: نوید محمدزاده نوید محمدزاده و هومن سیدی نوید محمدزاده و نیما جاویدی نوید محمدزاده در عکس جدیدش نوید محمدزاده و فرشته حسینی فرشته حسینی بازیگر نوید محمدزاده بریم بیرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 تصاویری از بیرون انداختن شرکت توسعه و عمران کرمان توسط مردم منتشر شده که دست و پایش را گرفتند و از شرکت به بیرون پرتش کردند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ببینید | بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟
  • بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟ + فیلم
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • اسیر بعدی اسرائیلی که نتانیاهو می‌کشد کیست؟
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • عکس| سرمربی جدید تیم ملی والیبال کیست؟
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • فرمانده تحت تعقیب فلسطینی کیست؟ + فیلم