Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌اله شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به جولان‌ سگ‌های ولگرد در شهر آب‌بر اظهار کرد: جولان سگ‌های ولگرد در سطح شهرها و روستاها یک معضل اساسی برای شهرداری‌ها به شمار می‌آید که در این رابطه دستورالعمل خاصی برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد به سازمان‌ شهرداری‌ها ابلاغ شده است.

سرپرست شهرداری شهر آب‌بر با اشاره به اینکه یک کارگروهی در راستای ساماندهی سگ‌های ولگرد تشکیل شده است که شهرداری به عنوان دبیر این کارگروه است، تصریح کرد: دستگاه‌های ذی‌ربط مثل محیط زیست، شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری در ساماندهی سگ‌های ولگرد دخیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دستورالعملی که برای سازمان شهرداری‌ها ابلاغ شده است، یک شرایط خاصی برای کنترل سگ‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: اجرای این دستورالعمل برای شهرداری آب‌بر و هم ردیف شهرداری‌های این منطقه مشکل است، چرا که به زیر ساخت‌هایی نیاز دارد که از توان شهرداری آب‌بر خارج است.

شعبانی افزود: موضوع جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در قالب یک صورت جلسه به معاونت عمرانی استانداری ارسال شده است و پیشنهاد ما بر این بود که شهرداری زنجان به عنوان متولی اصلی، زیرساخت‌های لازم را برای تجمیع سگ‌های ولگرد در زنجان ایجاد کند.

سرپرست شهرداری شهر آب‌بر ادامه داد:  طبق این پیشنهاد، پایشی که به صورت دوره‌ای در راستای کنترل سگ‌های ولگرد در روستاها و شهرها صورت خواهد گرفت در هر دوره جمع‌آوری از سوی نیرو‌های آموزش دیده شهرداری زنجان، شهرداری منطقه هزینه‌‌ها را متحمل و پرداخت کند. 

وی خاطر نشان کرد: در این دستوالعمل اشاره شده است که یک مرکز نگهداری با زیر بنای مشخص احداث شود و افرادی آموزش دیده در این مرکز به کار گرفته شود که این شرایط برای شهرداری آب‌بر مهیا نیست.

شعبانی ادامه داد: در سال‌های گذشته سگ‌های ولگرد به یک مرکز نگهداری در زنجان تحویل داده می‌شد این درحالی است که این مرکز از پذیرش سگ‌های ولگرد کل استان به دلیل عدم توانایی در نگهداری امتناع می‌کند.

سرپرست شهرداری شهر آب‌بر با اشاره به اینکه متاسفانه جولان سگ‌های ولگرد در روستا‌ها افزایش یافته است که اهالی این نوع سگ‌ها را در محدوده‌ شهر رها می‌کنند، اظهار کرد: در حال حاضر پیشنهادی که به استان داده شده است هیچ گونه نتیجه‌ای به شهرداری این منطقه ابلاغ نکرده‌اند.

انتهای پیام/ ۷۳۰۲۱/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: سگ های ولگرد نگهداری از سگ های ولگرد آب بر سرپرست شهرداری سگ های ولگرد شهرداری ها شهر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس اسرائیل از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت از سوی دیوان کیفری بین‌المللی

رسانه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» امروز (دوشنبه) به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد: [رژیم] اسرائیل به شدت نگران است که دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) حکم بازداشت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، «یوآو گالانت» وزیر جنگ و مقام‌های ارشد نظامی [رژیم صهیونیستی] را این هفته صادر کند.

 این مقام صهیونیستی که نام او در گزارش عنوان نشده است، امروز گفت که [رژیم] اسرائیل از طریق کانال‌های دیپلماتیک در تلاش است تا مانع صدور حکم‌ها شود.

هنگامی که از «دادگاه کیفری بین‌المللی» در مورد گزارش‌های رسانه‌ای درباره حکم دستگیری‌ها سوال شد، این دادگاه به ان‌بی‌سی نیوز اعلام کرد که «تحقیقات مستقلی در رابطه با وضعیت کشور فلسطین در حال انجام است» و «در این مرحله اظهارنظر دیگری نداریم».

این دادگاه سه سال پیش تحقیقاتی را در مورد جنایات جنگی اسرائیل در جنگ این رژیم و حماس در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد.

کریم خان دادستان کل دیوان کیفری بین‌المللی در ماه دسامبر (آذر/دی) از منطقه بازدید و اعلام کرد که تحقیقات او «با سرعت، دقت، قاطعیت و با تاکید بر این که ما نه بر اساس احساسات، بلکه بر اساس شواهد محکم عمل کنیم» پیش می‌رود.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که فشار‌ها بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایات خود در غزه، که از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) حدود ۳۵ هزار نفر را در این باریکه کشته است، منتشر می‌شود.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو شب گذشته با جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا صحبت کرد و مدعی شد که «اسرائیل اکنون منتظر پاسخ حماس در مورد پیشنهاد آتش‌بس جدید است.»

ان‌بی‌سی نیوز خاطرنشان می‌کند که «دیوان کیفری بین‌المللی» (ICC) مستقر در لاهه هلند، می‌تواند افراد را به جنایات جنگی و دیگر اتهامات مرتبط متهم کند. این دادگاه جدا از «دیوان دادگستری بین‌المللی» (CIJ) است که شکایات و پرونده‌های میان کشور‌ها را بررسی می‌کند و اکنون نیز در حال تحقیق در مورد اتهام اقدامات نسل‌کشی رژیم اسرائیل در غزه است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به تازگی گزارش دادند که نتانیاهو نگران صدور حکم بازداشت خود از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری است و از این روی دست به دامان آمریکا شده است.

با وجود آنکه رژیم اسرائیل اتهام نسل‌کشی در غزه را رد می‌کند، اما دیوان بین‌المللی دادگستری با بررسی شکایت دولت آفریقای جنوبی مبنی بر نسل‌کشی این رژیم در غزه موافقت کرده که این موضوع یکی از بی‌سابقه‌ترین انزوا‌های صهیونیست‌ها در مجامع بین‌المللی تاکنون بوده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • هراس اسرائیل از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت از سوی دیوان کیفری بین‌المللی
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند