Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان شمالی؛ رئیس کل دادگستری استان با اشاره به محکومین جرایم غیر عمد آزاد شده تصریح کرد:از این تعداد محکوم علیه آزاد شده  109 نفر مرد و 6 نفر زن می باشند.


مقام عالی قضایی استان با بیان اینکه در حال حاضر موجودی زندان های استان در موضوع جرائم غیرعمدی 71 نفر می باشد میزان بدهی آنان را 300 میلیارد ریال عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان بیان کرد: از مجموع 115 زندانی آزاد شده 55 نفر دارای محکومیت های مالی غیر کلاهبرداری
 بوده و 36 نفر به پرداخت مهریه ،21 نفر  به پرداخت نفقه و 3 نفر نیز به پرداخت دیه محکوم شده بودند.
جعفری کل بدهی مددجویان آزاد شده را معادل 179 میلیارد و 481 میلیون و 589 هزار ریال اعلام و در خصوص منابع و نحوه پرداخت این میزان بدهی گفت: بدهی این افراد با گذشت 143 میلیارد و 996 میلیون ریالی شکات و محکوم لهم،کمک 11 میلیارد و 60 میلیون ریالی ستاد دیه استان تحت عنوان تسهیلات قرض الحسنه از محل بودجه تکلیفی به بانک ها، کمک بلاعوض 9 میلیارد و 587 میلیون ریالی ستاد دیه استان،حمایت مالی بلاعوض 6 میلیارد و 460 میلیون ریالی ستاد دیه کشور،قبولی اعسار محکومین مالی معادل مبلغ 4 میلیارد و 195 میلیون ریال و نقدینگی محکومین معادل مبلغ 4 میلیارد و 183 میلیون ریال تأمین و موجبات آزادی آنان فراهم شد.
رئیس کل دادگستری استان در پایان از تلاش های مدیر کل و رؤسای  زندان ها، شکات و محکوم لهم و همچنین قضات که در مجموع  زمینه های پرداخت محکوم به و برقراری موجبات آزادی زندانیان را فراهم ساختند؛ قدردانی کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دادگستری ستاد دیه خراسان شمالی آزادی زندانیان جرائم غیر عمدی میلیون ریالی میلیون ریال آزاد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل زندان‌های فارس گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه برگزار شد که در این جشنها، خیران ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند
اسحاق ابراهیمی افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استاندر حال گذراندن دوره محکومیت خود هستند.
وی افزود: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس برای دریافت کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان فارس آماده  است.

 

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند