Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@20:23:02 GMT

نیم میلیون آمریکایی بیش از یک هفته بدون برق هستند

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۳۷۲۳

نیم میلیون آمریکایی بیش از یک هفته بدون برق هستند

بیش از یک هفته از طوفان آیدا می‌گذرد و همچنان صدها هزار خانه و شرکت در لوئیزیانا و می‌سی‌سی‌پی بدون برق مانده‌اند. این در حالی است که یک جبهه طوفان جدید در حال شکل‌گیری است.

به گزارش قدس آنلاین، بیش از یک هفته از طوفان آیدا می‌گذرد و همچنان صدها هزار خانه و شرکت در لوئیزیانا و می‌سی‌سی‌پی بدون برق مانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که یک جبهه طوفان جدید در حال شکل‌گیری است که می‌تواند تلاش‌ها برای وصل برق این مناطق را به خطر بیاندازد.

طبق آمار سایت رسمی پاوراوتیج دات یواس تعداد ۴۹۵,۳۸۴ مشترک برق در لوئیزیانا و ۴,۶۵۶ مشترک در می‌سی‌سی‌پی تا ظهر سه‌شنبه، بدون برق باقی مانده‌اند.

این وضعیت وقتی بدتر شد که خدمات ملی آب‌هوای آمریکا صبح امروز هشداری جدی در مورد وقوع سیل در جنوب شرقی لوئیزیانا صادر کرده است.

گروه انرژی، اوپراتور برق منطقه‌ای لوئیزیانا اعلام کرده است از ۹۴۸ هزار مشترکی که با طوفان آیدا برق خود را از دست داده‌اند ۵۴ درصد (معادل ۵۱۳ هزار مشترک) دوبارهبه شبکه وصل شده‌اند.

گزارشات حاکی از این است که تا ظهر سه‌شنبه ۶۹ هزار مشترک گروه انرژی در نیواورلئانز همچنان بدون برق باقی مانده‌اند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمریکایی ها قطع برق طوفان آیدا مانده اند بدون برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آخرالزمانی از طوفان 110 کیلومتری خراسان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 5 طوفان تندری سه شنبه شب با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت شهرستان های سبزوار، داورزن، بردسکن در غرب خراسان رضوی را درنوردید. طوفان باعث حوادثی همچون سقوط درختان بر روی کابل‌های برق، خودروها و معابر و همچنین ریزش سقف دو واحد مسکونی شد. در پی ریزش سقف این منازل امدادگران یک زوج به همراه فرزند ۲ ساله‌شان را از زیر آوار نجات دادند.

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه ورود طوفان وحشتناک شن به شهر بردسکن
  • تصاویر آخرالزمانی از طوفان 110 کیلومتری خراسان
  • توقف ارسال سلاح از آمریکا به اسرائیل به دلیل اختلاف بر سر حمله به رفح
  • طوفان شدید در شهرستان بردسکن
  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد