Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@20:47:10 GMT

استقبال از بوکسور بوشهری

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۳۷۵۶

استقبال از بوکسور بوشهری

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛ محمدپارسی بوکسور بوشهری با کسب نشان برنز مسابقات جوانان آسیا که به میزبانی کشور امارات برگزارشد مورد استقبال مدیر کل ورزش و جوانان،رئیس هیات بوکس استان ومربیان و ورزشکاران بوکس استان قرار گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در آیین استقبال این بوکسور بوشهری گفت: بعد از کسب موفقیت امیر خسروانی با نشان طلا در پارالمپیک توکیو امروز شاهد موفقیت دیگر ورزشکار بوشهری محمد پارسی در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب مدال برنز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
احمد بهروزیان فرد افزود:این دومین مدال ورزشکار بوشهری پس از رقابت های نوجوانان آسیا در رده جوانان نیز این ورزشکار صاحب مدال شد. وی حمایت از قهرمانان را یکی از او لویت های اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: استعدادهای برتر در رشته های مختلف از سوی اداره کل ورزش و جوانان برای حضور در اردوهای تیم ملی فدراسیون های ورزشی معرفی خواهند شد. وی گفت: جا دارد از رییس هیات بوکس دکتر درویشی و خانواده این ورزشکار تقدیر کنیم.

محمد پارسی بوکسور بوشهر نیز امسال در مسابقات آسیایی امارات موفق به کسب مدال برنز شدیم می توانستم مدال طلای این رقابت ها را کسب کنم اما به دلیل شرایط کرونا تمرینی مناسبی نداشتم. وی اضافه کرد در 6 ماه آینده مسابقات جهانی در کشور صربستان برگزار می شود که تلاش می کنم جواز حضور در این رقا بتها را کسب کنم. رئیس هیات بوکس استان بوشهر نیز گفت:تیم ایران در ۲ بخش نوجوانان و جوانان با ۱۵ بوکسور به این مسابقات اعزام شد که در این رقابت ها در رده جوانان با ۲ مدال نقره و ۵ برنز و در رده نوجوانان  با یک مدال طلا و ۲ برنز به کار خود پایان داد. علی دروریشی افزود:از 10 مدال کسب شده یک مدال برنز نصیب تیم ملی و محمد پارسی ورزشکار بوشهری شد. وی در پایان گفت: حمایت از قهرمان بوکس و راه یابی سایر ورزشکاران استان بوشهر به تیم های ملی از مهم ترین برنامه های هیات بوکس استان بوشهر است.    

 

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بوشهر ورزش و جوانان بوکس کل ورزش و جوانان استان بوشهر بوکس استان هیات بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور

 تیم شنا آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی استخر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۷ نقره و ۳ برنز شد.

حسین علیزاده در ۱۰۰ متر پروانه به مدال طلا رسید و ۳ نقره در ۴۰۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر آزاد کلاس S ۸ به گردن آویخت، علی زارعی در ۱۰۰ متر کرال پشت به نشان نقره دست یافت و در ۱۰۰ متر کرال آزاد کلاس S ۶ در جایگاه سوم ایستاد، اسمعیل اسدی در کلاس S ۶ نقره ۱۰۰ متر قورباغه و برنز ۵۰ متر پروانه را از آن خود کرد.

مجید شکوری در ۴۰۰ متر آزاد مدال برنز صاحب نشان برنز شد و سید علی ضیایی در ۵۰ متر آزاد و کرال پشت کلاس S ۷ به دو نشان نقره دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است