Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:03:19 GMT

شناسایی ۲۰۶ بیمار جدید طی سه روز در فسا

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۳۹۲۸

شناسایی ۲۰۶ بیمار جدید طی سه روز در فسا

ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا از فوت دو نفر طی ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کرونای دلتا و شناسایی ۲۰۶ بیمار جدید طی دو روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

صادق مهدوی‌نیا سه‌شنبه ۱۶ شهریور به خبرنگاران گفت: سن فوتی‌های روز گذشته در فسا به ترتیب مربوط به یک آقای ۸۱ ساله و خانم ۸۴ ساله بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به افزایش موارد سرپایی و مراجعات و افزایش میزان مراجعه به درمانگاه کرونا، افزود: افزایش در میزان موارد بستری و بیماران بد حال بستری زنگ خطر جدی برای مردم و مسئولین برای افزایش نظارت‌ها و رعایت‌های بهداشتی است.

مدیر روابط عمومی واکسیناسیون با تاکید بر جدی گرفتن واکسیناسیون، اعلام کرد که این شهرستان هم‌اینک در وضعیت قرمز و خیلی_پرخطر قرار دارد و بهتر شدن وضعیت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسئولین و افزایش نظارت‌ها و رعایت‌ها بستگی دارد.

مهدوی‌نیا از همشهریان خود خواست تا از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری تجمعات اداری و فرهنگی مذهبی، میهمانی و دورهمی خانوادگی و پارک نشینی و بازارگردی خودداری کنند.

او خاطرنشان کرد: رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شستشوی دستها، بازبودن پنجره ‌ها و تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی بر اجرای پروتکل های بهداشتی مورد تاکید است

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی فسا کرونای دلتا وضعیت قرمز کرونا کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ساسانی مدیر سامانه خودنویس، گفت: سامانه خودنویس از سال گذشته تاکنون با ثبت رایگان قرارداد اجاره در اختیار عموم مردم قرار گرفت و موجران و مستأجران موفق شدند تا در این سامانه به شکل قانونی قراردادهای اجاره خود را ثبت کنند.

مدیر سامانه خودنویس با بیان اینکه طبق آخرین آمار بیش از ۲۵۵ هزار و ۵۱۱ متقاضی در سامانه خودنویس ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: هم اکنون قراردادهای اجاره روی سامانه ثبت می‌شود و برنامه‌ریزی شده تا از خردادماه امسال نیز قرارداد خرید و فروش به آن افزوده و این امکان نیز برای متقاضیان فراهم شود.

وی ادامه داد: سامانه خودنویس از خرداد ۱۴۰۲ در اختیار عموم مردم بوده است و به مرور انواع معاملات اجاره روی سامانه بارگذاری و رفع اشکال شد. همچنین ۲۱ بهمن سال گذشته نیز دسترسی مشاوران املاک تهران را به سامانه قدیم (سامانه املاک و مستغلات) حذف کردیم و هم‌اکنون مشاوران املاک برای ثبت قراردادهای اجاره باید به سامانه جدید (سامانه خودنویس) مراجعه کنند.

کد خبر 6097006 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات سازمان بورس بعد از وقایع اردیبهشت سال گذشته
  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • ثبت بیش از ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی