Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس دانشگاه آزاد جیرفت واکسیناسیون جامعه دانشگاهی و دانشجویان را نیز یکی از اقداماتی عنوان کرد که در دستور کار است و افزود: زیرساخت لازم برای واکسینه کردن دانشجویان در آستانه سال تحصیلی جدید فراهم شده است.

دکتر "اسماعیل اسلامی" بعداز ظهر امروز ۱۶ شهریورماه در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد جیرفت، هفته دفاع مقدس را یادآوری الگوهای رفتاری دانست که در جامعه باید به روز رسانی بشوند و گفت: این هفته فرصتی برای معرفی ابعاد مختلف دفاع مقدس به نسل جدید و دانشگاهیان است زیرا امروزه بیش از گذشته لزوم برگزاری برنامه های فرهنگی و حماسی احساس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی جهت اجرای برنامه های فرهنگی با مشارکت بسیج دانشجویی خبر داد و اظهار کرد: دانشگاه و بسیج دانشجویی باید با نگاه فرهنگی جایگاه اصلی دفاع مقدس را تبیین کنند.

اسلامی هچنین از راه اندازی میز خدمت برای استقبال و راهنمایی دانشجویان جدید الورود خبر داد و همکاری بسیج دانشجویی را نیز در این راستا خواستار شد.

وی واکسیناسیون جامعه دانشگاهی و دانشجویان را نیز یکی از اقداماتی عنوان کرد که در دستور کار است و افزود: زیرساخت لازم برای واکسینه کردن دانشجویان در آستانه سال تحصیلی جدید فراهم شده است.

رییس دانشگاه آزاد جیرفت همچنین راهپیمایی نمادین دانشجویی را به مناسبت اربعین حسینی از دیگر برنامه هایی برشمرد که با همکاری بسیج دانشجویی در دستور کار قرار گرفته است.

در ادامه دکتر"محسن اسماعیلی نیا" معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از استمرار کمک های مومنانه و طرح مواسات خبرداد و گفت: کمک های مومنانه نیز در راستای توصیه های رهبر معظم انقلاب انجام می شود و توزیع شیرخشک در جازموریان نیز در دستور کار است.

وی برگزاری برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس، اربعین حسینی و بازگشایی دانشگاه‌ها را یک ضرورت فرهنگی عنوان کرد و افزود: جامعه دانشگاهی همواره در همه زمینه ها پیشگام بوده و موثر عمل کردند.

"موسی سلیمانی" مسوول بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت نیز با بیان بخشی از آسیب های اجتماعی و فرهنگی در دوران کرونا گفت: باید با استفاده از تکنولوژی روز کارهای فرهنگی را براساس نیاز دانشگاهیان انجام بدهیم.

وی توجه ویژه به متناسب سازی حضور همه جانبه دانشجویان در دانشگاه را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید یک چارچوب علمی و هدفمند برای کاهش تبعات آسیب های متاثر از کرونا و آموزش غیرحضوری تعریف شود.

در ادامه "سمیه امیری" مسوول واحد خواهران دفتر بسیج دانشجویی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد با اشاره به مناسبت های ملی و مذهبی پیش رو گفت: یکی از برکات بزرگداشت مراسم اربعین حسینی برای قشر دانشجویی ترویج مفاهیم دینی، ایجاد زمینه خودسازی و رشد فضایل اخلاقی است.

وی با تاکید بر بهره‌برداری هر چه تمامتر از درس های قیام عاشورا و در امتداد آن پیام های اربعین حسینی افزود: دانشجویان خانم  در سنگر علم و دانش می توانند با  الگوگیری  از تربیت یافته مکتب علوی حضرت زینب(سلام الله علیها)،  با رعایت شئونات اسلامی در عرصه های متفاوت موردنیاز جامعه قدم های موثر بردارند.

امیری همچنین از آمادگی واحد خواهران دفتر بسیج دانشجویی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد جهت برگزاری مراسم اربعین حسینی و برنامه استقبال از دانشجویان جدید الورود  خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها واکسیناسیون کرونا دانشگاه آزاد اسلامي جیرفت کار فرهنگی دانشگاه آزاد جیرفت بسیج دانشجویی اربعین حسینی دستور کار دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه ای در حوزه‌ آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا نصیرزاده در اولین جلسه شورای سیاستگذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی این واحد اظهار کرد: احیای پایگاه‌های بسیج در سطح دانشگاه اولین مطالبه از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ارومیه است.

وی افزود: تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی ۳ اصل مهم بوده که باید در برنامه‌ی اجرایی حوزه‌های بسیج دانشجویی مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

نصیرزاده ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی تصریح کرد: برنامه‌های ویژه ای در حوزه آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه‌ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات، ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

کد خبر 748048

دیگر خبرها

  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد