Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-03@14:49:06 GMT

تغییر مسیر بخشی از خط انتقال گاز اهر – ورزقان

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۴۰۵۴

تغییر مسیر بخشی از خط انتقال گاز اهر – ورزقان

با تکمیل عملیات تغییر مسیر بخشی از خط انتقال گاز اهر – ورزقان، تزریق گاز و بهره‌برداری از خط یادشده آغاز و دوباره در چرخه انتقال گاز قرار گرفت.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی گاز ایران، فیروز خدایی، مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز در این باره گفت: برای ایمن‌سازی و کاهش خطرهای احتمالی ناشی از توسعه شهرها و روستاها، همچنین افزایش ضریب پایداری انتقال گاز، تغییر مسیر بخشی از خط لوله گاز اهر – ورزقان در محدوده روستای گونجیک به طول ۱۶۰۰ متر با مدیریت و کنترل فشار و تخلیه گاز به اتمسفر با موفقیت انجام و مشکلات حریم و توسعه روستا که حدود ۱۱۷ واحد مسکونی که در داخل حریم ۵۰ متر واقع شده بود، رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه عملیات بالا، کارکنان این منطقه عملیاتی موفق شدند تعمیر ولو انشعاب برمیس را که به قطعی گاز نیاز داشت، در اسرع وقت هم‌زمان با عملیات بالا انجام دهند و پس از حصول اطمینان از ضریب ایمنی، این خط لوله گاز مجدد عملیاتی شد.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز اظهار کرد: این عملیات برای پایداری انتقال گاز به شهرهای حومه، نیروگاه و شهرک صنعتی انجام شد و تلاش داشتیم با حذف عوامل ناایمن و کاهش خطر، ضریب پایداری و اطمینان انتقال گاز در فصل‌های سرد سال افزایش یابد و تقویت شود.

خدایی یادآور شد: با توجه به تعهدهای شرکت ملی گاز ایران در تأمین مصارف گاز خانگی، صنایع تجاری و نیروگاه‌ها، ضرورت دارد همکاران این منطقه همواره با انجام بازرسی‌های دوره‌ای و به‌کارگیری فن‌آوری‌های نوین در تأمین سلامت شبکه انتقال گاز کشور و حفظ ایمنی کوشا باشند.

برچسب هاانرژی امروز ایران شرکت ملی گاز ایران (NIGC)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز ایران شرکت ملی گاز ایران NIGC آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو انتقال گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر

 

 احسان رئیسی بخشدار مرکزی نیکشهر در بازدید از عملیات بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو ، گفت: با پیگیری های انجام شده توسط فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر و اختصاص یک دستگاه بولدوزر توسط شرکت پایدار سازان قرارگاه خاتم الانبیا، عملیات بازگشایی جاده روستای عشایری گو از منطقه هنزم و زیردان در حال انجام است.

وی با قدر دانی از همکاری گروه های مردمی و حلقه های میانی تاثیر گذار در این منطقه، گفت: یکی از ظرفیت های مهم در منطقه هنزم و زیردان پای کار بودن گروه های مردمی و معتمدین می باشد که باعث تسهیل در امداد رسانی به مردم سیل زده شده است.

بخشدار مرکزی افزود: روستای گو یکی از مناطق متاثر از سیلاب های اخیر در بخش مرکزی نیکشهر است که خسارات فراوانی به منازل مسکونی و زیر ساخت های آن وارد شده است.

رئیسی اظهار داشت: در طی فعالیت سامانه های بارشی اخیر در این منطقه، ۱۰ کیلومتر از مسیر روستای گو به علت ریزش کوه مسدود شده است که عملیات بازگشایی آن در حال انجام است.

احسان رئیسی گفت: در مدت زمان مسدودی راه های ارتباطی این منطقه نیز با پیگیری های ستاد مدیریت بحران شهرستان، عملیات امداد رسانی و توزیع اقلام غذایی از طریق بالگرد های امداد رسان بصورت هوایی انجام شده است.

بخشدار مرکزی نیکشهر گفت: احداث بند های حفاظتی به منظور انحراف مسیر آب از منازل مسکونی می تواند خسارات سیلاب را در این منطقه به حداقل برساند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله
  • عملیات وعده صادق باعث تغییر معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای شد
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • تغییر نام استقلال کِی و طی چه مراحلی انجام می‌شود؟