Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رستگار یوسفی فرماندار جوانرودگفت : واکسیناسیون با سرعت قابل قبولی در شهرستان جوانرود در حال انجام است.

او افزود: تبلیغات منفی که برای تزریق واکسن می‌شد سرعت واکسیناسیون در شهرستان جوانرود را خیلی کند کرده بود، اما با شروع پیک پنجم شیوع کرونا مردم بیش از پیش بر اهمیت تزریق واکسن پی بردند و در حال حاضر وضعیت واکسیناسیون در شهرستان جوانرود با واکسینه شدن حدود ۴۰ درصد جمعیت شهرستان خوب ارزیابی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان جوانرود ادامه داد: با توجه به اینکه در پیک پنجم بیماری کرونا قرار داریم، وضعیت کرونایی شهرستان جوانرود به مانند بسیاری از شهرستان‌های دیگر در استان کرمانشاه قرمز است و در حال حاضر بیش از ۶۹ نفر در بیمارستان حضرت رسول (ص) شهر جوانرود بستری هستند.

یوسفی اظهار داشت: پیک پنجم بیماری کرونا به نسبت پیک‌های قبلی این بیماری طولانی شد و همین امر مردم را خسته کرده است، اما راهی بجز رعایت موارد بهداشتی و دستوالعمل‌های ابلاغی برای گذر از این پیک نیست و همه باید نسبت به رعایت این شیوه نامه‌ها دقت داشته باشند تا هرچه زودتر این پیک خطرناک را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بستری بیماران کرونایی واکسیناسیون کرونا وضعیت قرمز شهرستان جوانرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مرعشی، با بیان اینکه استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع نهایی شد، گفت: داروهای مورد نیاز به همراه ۳۸۰ نفر از کادر پزشکی متخصص هلال احمر سه روز قبل از عزیمت اولین کاروان زائران اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مکه یک بیمارستان ۶۰ تخت خوابی داریم؛ گفت: این بیمارستان دارای بخش ویژه مجهز و کامل است؛ همچنین یک بخش رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه مجهز، بخش دندانپزشکی و بخش‌های بستری زنان و مردان را هم داریم.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: در مدینه خدمات در دو درمانگاه ۱۶ ساعته و شبانه روزی انجام می‌شود و همچنین یک مرکز ۱۰ تختخوابی را هم در مدینه داریم.

مرعشی خاطر نشان کرد: در صورتی که به خدمات بستری و اعمال جراحی مختلف نیاز داشته باشیم؛ از بیمارستان‌های عربستان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 6091429 علی قدمی

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران