Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس از پیشتازی تیم بانوان این باشگاه در مرحله نخست مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد.

ایرج سپهوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نخستین مرحله از بیست و پنجمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان که با حضور شش تیم برگزار شد با پیشتازی تیم پلیمر خلیج فارس همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مرحله تیم پلیمر با ۲۸۷ امتیاز اول شد و دانشگاه آزاد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۲۶۳ و ۱۸۷ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. 

سپهوند با اشاره به رکوردشکنی یکی از دوندگان پلیمرخلیج‌فارس، تصریح کرد: پریسا عرب با زمان ۳۶:۰۴.۱۷ دقیقه ضمن کسب عنوان قهرمانی رکورد ملی و باشگاهی دو ۱۰ هزار که پیش از این با زمان ۳۶:۰۸.۵۴ دقیقه متعلق به خودش بود را بهبود بخشید.
 
مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس تأکید کرد: تیم ما با برنامه‌ریزی حساب‌شده در این پیکارها شرکت کرد و با جذب ورزشکاران و کادرفنی شناخته‌شده هدف‌مان قهرمانی در پایان لیگ است.

وی یادآور شد: در این مرحله چهار رکورد ملی جابجا شد و همین نشان می‌دهد که سطح رقابت‌ها خوب بوده است.

سپهوند در ادامه با اشاره به قهرمانی تیم آقایان پلیمر خلیج فارس در مرحله نخست مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور، اضافه کرد: مرحله دوم رقابت‌های آقایان هفته‌ی آینده برگزار می‌شود و تیم ما با آمادگی کامل شرکت خواهد کرد.

این دونده پیشکسوت و مربی دوومیدانی گفت: هدف باشگاه پلیمر خلیج فارس کمک به توسعه و پیشرفت دوومیدانی کشورمان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ایسنا دانشگاه آزاد پریسا عرب سپهوند پلیمر خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فاطمه هاشمی دانش آموز پایه پنجم ابتدایی پاسارگاد در مسابقات دومیدانی رده استانی عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

این ورزشکار دونده، در ماده ۶۰۰ متر در بین ۱۸ شرکت کننده با دریافت حکم قهرمانی و جام مخصوص نایب قهرمانی به مسابقات کشوری این دوره از مسابقات راه یافت.

این رقابت ها با حضور  ورزشکارانی از ۱۵ شهرستان در شیراز برگزار شد .

شهرستان پاسارگاد در شمال فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد