Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکولو زانیولو و چیرو ایموبیله در تمرینات امروز تیم ملی ایتالیا غایب بودند تا حضورشان در بازی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل لیتوانی در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

به نقل از فوتبال ایتالیا؛ زانیولو و ایموبیله به دلیل مشکل عضلانی نتوانستند امروز در تمرینات گروهی آتزوری حاضر شوند. هر دو بازیکن احتمالاً مقابل لیتوانی به میدان نخواهند رفت تا با بازگشت به باشگاه های خود، وضعیت آنها به طور دقیق بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاتزیو در هفته سوم سری آ میهمان میلان است و رم از ساسولو میزبانی می کند. گفتنی است لورنتزو پلگرینی و جانلوکا مانچینی دیگر ملی پوشان رم هستند که طی روزهای اخیر به دلیل مصدومیت، اردوی ایتالیا را ترک کردند و اکنون مشغول تمرینات انفرادی در رم هستند.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس پرسپولیس در آستانه محرومیت و جریمه سنگین فیفا جرارد پیکه: شروع رابطه ام با شکیرا باعث شد به جدایی از بارسلونا فکر کنم ستاره 1000 میلیاردی النصر بازی با تراکتور را از دست داد؟ رسوایی در تیم ملی زیر 19 سال هلند؛ چهار بازیکن، دختر به اتاق خود بردند! استقلال زیر خط فقر / وضعیت عجیب در اردوی آبی ها

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ

 طبق آمار رسمی تا پایان هفته بیست‌وپنجم (12 اردیبهشت ماه سال جاری) در فصل بیست‌وسوم لیگ فوتبال ایران، 19 بازیکن لیگ برتری با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شدند.

در این لیست باشگاه‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن با چهار بازیکن بیشترین بازیکنان مصدوم از ناحیه رباط صلیبی را داشته‌اند. 

 این در حالی است که فصل جاری لیگ برتر به دلیل برگزاری جام ملت‌های آسیا (40 روز)، فیفا دی در شهریور، مهر و آبان همچنین رقابت‌های تیم امید (مسابقات انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی هانگژو) با تعطیلی مواجه شد.

 به این ترتیب این لیگ وقفه کم نداشت! در چنین شرایطی تیم‌ها مجبور بودند که چندین مرتبه بدنسازی انجام بدهند و احتمال مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا کرد. البته بازیکنانی مانند امید نورافکن و سجاد بازگیر در تمرینات پیش‌فصل مصدوم شده و بعد از وقفه‌های متوالی لیگ، خوشبختانه توانستند به ترکیب تیم‌شان بازگردند.

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی