Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@09:47:39 GMT

رییس هیات نجات غریق و غواصی فارس انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۵۲۹۹

رییس هیات نجات غریق و غواصی فارس انتخاب شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس اعلام کرد: انتخابات هیات نجات غریق و غواصی استان فارس امروز ۱۶ مرداد ماه با حضور، مهدی حیدری رییس فدراسیون، عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس، محسن سالاری معاون توسعه امور ورزش و اعضای مجمع در سالن اجتماعات هیات سوارکاری استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ناظری با آرای اعضای مجمع به مدت ۴ سال سکان دار هیات نجات غریق و غواصی استان فارس شد.

عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به موفقیت‌های اخیر ورزش فارس در پارالمپیک و المپیک گفت: این درخشش‌ها حاصل زحمات ورزشکاران، مربیان و اعضای هیات‌های ورزشی و مدیران ورزش شهرستان‌ها و مدیران استان است.

او با اشاره به نگاه تخصصی به ورزش در مدیریت ورزش استان فارس تصریح کرد: نگاه ما به ورزش استان تخصص گرایی در رشته‌های مختلف است و بر این عقیده ایم که مدیریت ورزش امری تخصصی و مدیر ورزش باید از جنس آن ورزش یا دانش آموخته و مرتبط با آن ورزش باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان اخلاق مداری را از الزامات ورزش دانست و افزود: امروز اخلاق باید سرلوحه کار قرار گیرد و رشته نجات غریق، ورزشی اخلاقی و انسانی و نجات جان یک انسان فضیلت والایی است.

حاجی زاده بیان کرد: استان فارس با قرار گرفتن در فاصله ۳۰ کیلومتری خلیج فارس استانی مستعد در زمینه رشته نجات غریق و غواصی است.

متولی ورزش فارس توسعه غواصی را توسط فدراسیون مثبت دانست و گفت: این مهم در چند سال گذشته مورد توجه قرار گرفته و از این بابت از مجموعه فدراسیون نجات غریق و غواصی تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نجات غریق هیات نجات غریق نجات غریق و غواصی ورزش و جوانان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها