Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@04:51:36 GMT

سوگند چهار عضو جدید شورای پول و اعتبار

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۵۴۰۸

سوگند چهار عضو جدید شورای پول و اعتبار

جلسه شورای پول و اعتبار عصر امروز (سه‌شنبه) به ریاست رئیس کل بانک مرکزی و با حضور اعضای جدید برگزار شد.

به گزارش مشرق به نقل از بانک مرکزی، یک‌هزار و سیصد و بیستمین جلسه شورای پول و اعتبار عصر امروز (سه‌شنبه، ۱۶ شهریور) به ریاست کمیجانی رئیس کل بانک مرکزی و با حضور اعضای جدید برگزار شد.

آقایان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و قاسمی وزیر راه و شهرسازی در این جلسه به عنوان اعضای جدید شورای پول و اعتبار حضور یافتند و سوگند یاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان بانک مرکزی وزیر جهاد کشاورزی وزیر راه و شهرسازی شورای پول و اعتبار مشرق شورای پول شورای پول و اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز عجیب و غریب و فراموش نشدنی‌ای در اراک پشت سر گذاشت و در حالی که دو بار با اختلاف دو گل پیش افتاده بود، از آلومینیوم گل خورد و در نهایت پس از تساوی چهار-چهار، از جام حذفی در ضربات پنالتی وداع کرد‌.

پرسپولیس هفت پنالتی زد که دانیال اسماعیلی‌فر پنالتی سوم و وحید امیری پنالتی هفتم را خراب کردند. پس از بازی وحید امیری با انتشار یک پست در اینستاگرام از هواداران و اعضای تیم عذرخواهی کرد‌.

زیر این پست کامنت‌های بازیکنان جالب توجه بود‌. دانیال اسماعیلی‌فر با ابراز شرمندگی خود را مقصر باخت می‌دانست. همچنین سروش رفیعی با دلداری دادن امیری گفت که در پیروزی و شکست کنار هم هستیم و هیچکس نباید خودش را شرمنده بداند.

همچنین دیگر اعضای تیم مثل خدابنده‌لو، ارونوف و بادامکی نیز به کاپیتان‌شان دلداری دادند.

دیگر خبرها

  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم