Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید راشد جزایری شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: واکسیناسیون عشایر استان تا ۱۵ مهر ادامه دارد و با شتاب مناسبی در حال اجرا است.

وی استقبال مردم استان از طرح واکسیناسیون علیه کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: واکسنی که در اختیار استان قرار داده شده متناسب با گروه‌های پرخطر و گروه‌های سنی طبق برنامه‌ریزی در حال تزریق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزایری در ادامه با اشاره به تداوم روند کاهشی شیوع کرونا در استان تصریح کرد: از قله موج پنجم کرونا طی روزهای اخیر گذر کرده‌ایم و تعداد بیماران استان نسبت به اوج موج کرونا در بخش سرپایی ۲۰ درصد کاهش و در بخش بستری ۱۰ درصد کاهش یافته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی از شناسایی ۳۵۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد ۲۷۹ نفر به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند و ۶۴ بیمار نیز بستری شدند.

جزایری همچنین از فوت ۶ بیمار کرونایی استان در شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان از ابتدای شیوع تاکنون به یک هزار و ۴۵۲ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، کماکان تمامی ۱۰ شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) شیوع کرونا قرار دارد و به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد چنانچه روند نزولی در استان به مدت یک هفته تداوم یابد شاهد تغییر رنگ شهرستان‌ها به نارنجی خواهیم بود.

از ابتدای شیوع کرونا تا ۱۶ شهریور، ۲۰۱ هزار و ۵۰۱ مورد نمونه‌گیری تست ملکولی تشخیص کرونا در چهارمحال و بختیاری انجام شده که بر اساس آن ۷۲ هزار و ۵۴۱ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسن کووید 19 بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کووید 19 بهداشت و سلامت ویروس کرونا واکسن کووید 19 بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی