Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث سه شنبه ۱۶ شهریورماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف موتورسیکلت ۱۰ میلیارد ریالی و دستگیری سارق

فرمانده انتظامی لارستان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و دستگیری سارق خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: در پی وقوع سرقت یک دستگاه موتورسیکلت هزار سی سی در یکی از محلات شهرستان لارستان، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه خارجی قاچاق کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش وسیله نقلیه مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ امجدی با اشاره به اینکه سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: مبارزه با پدیده قاچاق از مهم‌ترین اولویت‌های کار پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه خرید و فروش و دپو کالا‌های خارجی موضوع را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پراید حامل کفش و لباس‌های قاچاق متوقف شد

فرمانده انتظامی جهرم از کشف تعدادی کفش و البسه خارحی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی جهرم بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی جهرم حین ایست و بازرسی مقطعی در محور‌های مواصلاتی به یک خودرو پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۰۰ جفت کفش و ۱۲۰ ثوب البسه خارجی قاچاق و بدون مجوز گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به دستگیری راننده و معرفی وی به مراجع قضائی، بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف ۱۴ کیلو حشیش در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۱۴ کیلو حشیش و دستگیری ۲ متهم در یکی از محله‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۷ قدمگاه شهرستان شیراز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی در یک منزل مسکونی اقدام به خرید و فروش مواد مخدر به صورت گسترده می‌کنند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، ۱۴ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در این خصوص ۲ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی  در فیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از کشف انواع پارچه قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد اظهار کرد: به منظور اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به ۲ دستگاه سواری مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها، ۹۱ طاقه انواع پارچه خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی و گمرکی را کشف و رانندگان را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه ارزش پارچه‌های قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ جوکار تصریح کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا به منظور تامین سلامت و امنیت شهروندان با قانون‌شکنان برخورد خواهد کرد.

دستگیری عامل کلاهبردار در سایت دیوار

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با بیان اینکه نباید به تبلیغات دروغین برخی از سایت‌ها اعتماد کرد، از دستگیری عامل کلاهبردار در سایت دیوار خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان اقلید اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده قضائی از قیروکارزین مبنی بر کلاهبرداری در سایت دیوار، مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان اقلید قرار گرفت.

او ادامه داد: طی بررسی به عمل آمده مشخص شد شاکی از طریق سایت دیوار اقدام به خرید کالای خانگی با پرداخت ۱۳ میلیون ریال کرده، ولی هیچ اقلامی دریافت نکرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهم را در یکی از محله‌های اقلید شناسایی و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه و در برابر شواهد و مستندات پلیس به جرم خود اقرار کرد، به شهروندان توصیه کرد با توجه به اینکه کالا‌های تبلیغ شده برای فروش در سایت‌های مجازی ممکن است ماهیت واقعی نداشته باشد قبل از واریز هرگونه وجهی کالا را رویت و در صورت هرگونه موراد مشکوک موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در زرین دشت

فرمانده انتظامی زرین دشت از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت ۴۵۰ سی سی قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی‌فرد فرمانده انتظامی زرین دشت بیان کرد: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان زرین دشت با اقدامات فنی و تخصصی از نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او اظهار کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن مکان، یک دستگاه موتورسیکلت کراس ۴۵۰ سی سی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف دستگاه ماینر قاچاق به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون، اظهار کرد: پس از دریافت خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه نماینده اداره برق به محل مذکور اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌های مکشوفه را ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ زراعتیان تصریح کرد: فعالیت غیرمجاز تولید کننده ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اخلال در شبکه برق رسانی می‌شود؛ لذا شهروندان هرگونه اخباری در این زمینه را بلافصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

گوسفند‌های قاچاق به مرز نرسیدند

فرمانده انتظامی شهرستان سروستان از کشف ۱۷۳ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ عبدالرسول مجتهدی فرمانده انتظامی شهرستان سروستان اظهار کرد: ماموران یگان امداد سروستان هنگام گشت زنی در محور شیراز-داراب به دو دستگاه کامیون که حامل دام بود مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص شد که هر ۲ کامیون حامل ۱۷۳ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز حمل است که رانندگان قصد انتقال آن‌ها را به مرز و خروج از کشور دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان سروستان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش دام‌های قاچاق ۳ میلیارد ریال برآورد شده، افزود: رانندگان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف خودرو سرقتی و دستگیری سارق در سپیدان

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان از کشف پراید مسروقه و دستگیری سارق توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عبور یک سواری پراید مسروقه در محور شیراز-سپیدان بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

او تصریح کرد: با اجرای طرح مهار و تقویت گشت‌های انتظامی، ماموران پاسگاه همایجان خودرو پراید مسروقه را شناساییی و موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان با بیان اینکه راننده سارق دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، به شهروندان توصیه کرد وسایط نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند تا سارقان نتوانند به اهداف خود دست یابند.

کشف دستگاه‌های ماینر قاچاق در یک گاوداری

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در یک گاوداری خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت بیان کرد: پس از اطلاع ماموران پاسگاه انتظامی تخت جمشید در خصوص نگهداری تعدادی ماینر در یک گاوداری واقع در یکی از روستا‌های شهرستان مرودشت، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران پس از شناسایی محل مورد نظر و کسب مجوز قضائی به آن مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه در بازرسی از آن مکان ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق به همراه پاور و متعلقات مربوطه کشف شد، گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ زینلی اضافه کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

محموله سیگار قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از کشف ۱۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی شهرستان آباده بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آباده در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی شیراز-اصفهان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و بدون مجوز گمرکی که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت باک دوبل (باک اضافه) جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری کلاهبردار حوادث و انتظامی ارز دیجیتال انتظامی شهرستان فیروزآباد فرمانده انتظامی شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت مبارزه با قاچاق کالا میلیارد ریال برآورد استخراج ارز دیجیتال سیر مراحل قانونی ماموران انتظامی میلیارد ریال ریال برآورد شده کارشناسان ارزش یک نفر دستگیر بازرسی از آن یک منزل مسکونی قضائی معرفی شد مراجع قضائی ۳ میلیارد ریال دستگیری سارق نظر کارشناسان شهرستان اقلید سایت دیوار قاچاق به ارزش تشکیل پرونده دستور کار میلیون ریال خارجی قاچاق یک میلیارد کشف دستگاه مشکوک و آن موفق شدند زرین دشت قضائی شد آن مکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ هادی گندمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک خانم با مراجعه به یکی از بانک‌های سطح شهرستان مبلغی پول تقلبی همراه خود دارد، بلافاصله عوامل گشت کلانتری اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در بانک مشخص شد خانمی مبلغ 500 میلیون ریال وجه تقلبی  همراه داشته است،که قصد داشته آن‌را به حساب خود واریز کند که متصدی بانک متوجه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه متهم اعلام کرده که وجه را از فرد دیگری دریافت کرده است، گفت: با تلاش ماموران انتظامی، متهمِ دیگر در یک عملیات منسجم دستگیر شد.

سرهنگ گندمی با اشاره به اینکه هر دو متهم غیربومی و ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور هستند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان