Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@02:44:39 GMT

کارت قرمزی که داور چینی به ستاره عراق نداد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۶۲۰۵

کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است داور می‌توانست بازیکن تیم ملی عراق را در دیدار با ایران از زمین اخراج کند.

به گزارش تابناک ورزشی، حیدر سلیمانی درباره قضاوت ماء نینگ از چین در دیدار تیم ملی فوتبال ایران با عراق، اظهار داشت: این داور قضاوت خوبی انجام داد و تنها نکته این بود که بیش از حد به کمک داور ویدئویی متکی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحنه‌هایی که مشکوک بود داور سعی می‌کرد از کمک داور ویدئویی استفاده کند و با تاخیر تصمیم نهایی را بگیرد.

وی اضافه کرد: در دقیقه ۱۷ بازیکن عراق باید به دلیل خطا در پشت محوطه جریمه روی وحید امیری اخطار می‌گرفت، چون بازیکن ما در موقعیت حمله بود. وحید امیری نیز در نیمه دوم در دو مورد بی‌احتیاطی کرد و داور می‌توانست به او اخطار بدهد.

این کارشناس داوری با اشاره به گل مردود اعلام شده عراق در نیمه دوم، عنوان کرد: کمک داور به درستی اعلام آفساید اعلام و کمک داور ویدئویی نیز این تصمیم را به درستی تائید کرد. در دقیقه ۷۸ بازی نیز شماره ۲ عراق روی مهدی طارمی که در موقعیت حمله بود، خطا کرد و باید اخطار می‌گرفت. چون این بازیکن در نیمه اول اخطار داشت داور به او تذکر داد، ولی اگر اخطار نداشت، حتماً باید کارت زرد داده می‌شد. با این حال این بازیکن با وجود کارت زرد نیمه اول باید در این صحنه نیز کارت زرد می‌گرفت و از زمین اخراج می‌شد که با توجه به برتری دو بر صفر ایران (تا آن لحظه) داور با او مماشات کرد.

سلیمانی گفت: گل سوم ایران نیز سالم بود و هیچ مشکلی وجود نداشت. در کل داور چینی این دیدار قضاوت مطلوبی داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم پنجشیر فهیم دشتی بیژن عبدالکریمی تیم ملی عراق مقدماتی جام جهانی تابناک ورزشی محرم اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم پنجشیر فهیم دشتی بیژن عبدالکریمی کمک داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن استقلال محروم شدند

روزبه چشمی و صالح حردانی به دلیل دریافت چهارمین کارت زرد، از بازی هفته آینده استقلال برابر فولاد محروم شدند.

طرفداری | در جریان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر، روزبه چشمی در دقیقه ۵۷ با کارت زرد کوپال ناظمی مواجه شد تا این بازیکن ۴ اخطاره شود و دیدار هفته آینده استقلال برابر فولاد را از دست بدهد.

صالح حردانی هم در دقیقه ۶۹ کارت زرد گرفت تا او هم دیگر محروم استقلال در دیدار برابر فولاد باشد.

تیم‌های استقلال و فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد برود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد