Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:08:17 GMT

ادووکات: دفاع مقابل ایران امکان پذیر نبود

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۶۳۲۲

ادووکات: دفاع مقابل ایران امکان پذیر نبود

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیک ادووکات سرمربی تیم ملی فوتبال عراق بعد از این باخت تیمش مقابل ایران، اظهار داشت: ما قبل از آغاز مسابقات انتخابی جام جهانی آمادگی مناسبی نداشتیم و زمان بسیار کمی برای آماده کردن تیم داشتم. برخی از بازیکنان با توجه به سبک دفاعی سرمربی سابق عراق (کاتانچ) به این سبک عادت کرده اند و تغییر سبک برای آن‌ها سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تنها دو اردوی یک هفته‌ای داشتیم و بازی‌هایی مقابل تیم‌های آماتور داشتیم.

او افزود: می دانم ملت عراق از این باخت ناراحت هستند و حس بدی دارند. من هم از این نتیجه ناراحت هستم، اما باید منطقی باشیم و بپذیریم از ما بهتر بود و به پیروزی رسید، اگرچه  هنوز هشت بازی دیگر پیش‌رو داریم. در این سطح ما اشتباهات زیادی داشتیم. روی گل‌های اول و دوم واقعا اشتباهات ابتدایی داشتیم. گل سوم روی حرکت عالی تیم ایران به ثمر رسید.

ادووکات ادامه داد: ما در مقابل کره‌جنوبی ما بسیار خوب دفاع کردیم، اما در این بازی از هم پاشیده‌ شدیم. به عنوان سرمربی یک تیم ‌ملی وظیفه من نیست که بازیکنان را از نظر بدنی آماده ‌کنم و این مسئله باید در باشگاه‌ها اتفاق بیفتد. باید قبول کنیم ما هماهنگی بازی با کره‌جنوبی را نداشتیم. در بازی‌هایی که در اردو مقابل تیم‌های آماتور انجام دادیم، با چهار دفاع بازی کردیم و در مقابل کره جنوبی این مسئله موثر واقع شد، اما مقابل ایران این اتفاق امکان پذیر نبود. بازیکنان ما باید سطح بازی خود را ارتقا دهند.

بیشتر بخوانید

تیم ملی فوتبال ایران ۳ - عراق صفر/ نهمین شکار اسکوچیچ با طعم صدرنشینی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق مقدماتی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم

سرمربی تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی در مورد برنامه اش برای فصل آینده حرف زد. 

طرفداری | آنژ پوستکوعلو، سرمربی تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تاتنهام و چلسی حاضر شد. سرمربی استرالیایی تاتنهام در مورد حریفِ همشهری تیمش صحبت کرد و در نهایت راجع به برنامه اش برای فصل آینده با لحن طنز حرف زد. 

تیم از بازی آخر مقابل چلسی با چالش های زیادی دست و پنجه نرم کرده است. ما مجبور شده ایم بر مشکلات در بسیاری از زمینه ها غلبه کنیم، اما در بیشتر موارد ثبات نسبی خود را حفظ کرده ایم.

از نظر بازیکنان، شرایط تیم تا آن مقطع خوب بود و در بازی ها ریتم خوبی داشتیم. اما از آن زمان به بعد با مشکلاتی در بخش های مختلف روبرو شدیم و مجبور شدیم بر این چالش ها غلبه کنیم، برخی با موفقیت و برخی دیگر نه چندان. با این حال، در مجموع عملکرد نسبتا ثابتی داشته ایم.

چلسی اخیرا عملکرد بسیار خوبی داشته است. آنها بازیکنان با استعدادی دارند و پوچتینو هم  یک مربی عالی است. بنابراین، صرف نظر از همه این موارد، می دانیم که بازی خارج از خانه مقابل آنها در ورزشگاهشان و در یک دربی لندن، بازی سختی خواهد بود.

سوئد سیستم VAR را رد کرده است - شما همیشه در مورد VAR نظر بسیار واضحی داشتید؟

بله، من به آنجا نقل مکان می کنم.

شغل جدیدتان در هلسینبورگ (شهری در سوئد) خواهد بود؟

نه، من فقط به آنجا نقل مکان می کنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد