Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@22:42:43 GMT

جشن عروسی دوقلوها در ترکیه خبرساز شد+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۶۵۴۷

جشن عروسی دوقلوها در ترکیه خبرساز شد+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العالم؛ ازدواج دوقلو‌ها با دوقلو‌های دیگر در همه جای دنیا برای مردم جذاب است و در سراسر جهان نیز بار‌ها انجام شده است. به تازگی برادران دوقلو با دو خواهر دوقلوی دیگر در ترکیه ازدواج کردند و برگزاری این مراسم خبرساز شد.

به گزارش روزنامه ترکیه‌ای زمان، این مراسم ازدواج عجیب در ایالت آدیامان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده که دو داماد دوقلو ابوذر و جعفری کوپرال هستند و با دوقلو‌هایی به نام نورگل و نورسل تپه ازدواج کردند. در این مراسم عروسی شهردار و مقامات ایالت آدیامان نیز حضور داشتند و گفتند برای اولین بار است که در چنین مراسم زیبایی شرکت می‌کنند.

جواری کوپرال، پدر این دو جوان می‌گوید: "ما از طریق خانواده و دوستان باهم آشنا شدیم و عروس‌های دوقلوی خودمان را پیدا کردیم. این تقدیر ما بود و از آن خیلی خوشحالیم. "

در ادامه ویدئوی جشن عروسی این عروس و داماد‌ها را مشاهده می‌کنید:

23

بیشتر بخوانید

اقدام عجیب عروس به خاطر پخش نشدن آهنگ مورد علاقه!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عروس و داماد جشن عروسی مراسم ازدواج دوقلوهای همسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان از بازداشت مردی خبر دادند که قصد داشت به کاروان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله کند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که شخص مذکور یک مرد ۵۸ ساله است که قصد داشت نتانیاهو را در خیابان دیزنگوف در تل آویو هدف قرار دهد.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده این شخص بازداشت شده است.

۲ روز قبل نیز منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است. به نظر می‌رسد تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه باعث شده دامنه تلاش‌های افراد غیرنظامی برای هدف قرار دادن این عناصر اشغالگر گسترش پیدا کند.

کد خبر 6095316

دیگر خبرها

  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • پیرمرد خبرساز سپاهانی بازداشت شد
  • عکسی از ترافیک نیمه شب جاده شمالی خبرساز شد
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • بارش سیل آسا در پایتخت ترکیه
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • ببینید | سکانس جنجالی سرو مشروبات الکی در سریال خبرساز تلویزیون!