Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس وقتی زمزمه‌های خداحافظی و استعفای جعفر سمیعی در رسانه‌ها شنیده شد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خودش با عکس بزرگ مدیرعامل این تیم از او حمایت کرد.

یکشنبه گذشته نیز یحیی گل محمدی در رابطه با بحث استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی این باشگاه اظهار داشت:

من دیشب و امروز این قضیه را شنیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز سعی کردم با ایشان تماس بگیرم اما نتوانستم او را پیدا کنم. در شرایطی قرار داریم که این اتفاقات برای ما خوب نیست. در آستانه بازی با نماینده تاجیکستان باید آرامش داشته باشیم اما خبرهایی آمد که صحبت از استعفای ایشان مطرح شد و همه را نگران کرد. امیدوارم سمیعی بهترین تصمیم را بگیرد چون نیاز به بیشترین آرامش داریم. خودم امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. ماندن سمیعی کمک بیشتری خواهد کرد.

با تمام این تفاسیر و در فاصله یک هفته مانده به دیدار حساس پرسپولیس و استقلال تاجیکستان، جعفر سمیعی از مدیریت باشگاه استعفاء داد و گفت:

ماموریت من درست در پایان بازی با پیکان در هفته سی‌ام لیگ به اتمام رسید. همان زمان هم موضوع را به سلطانی‌فر، وزیر وقت ورزش و جوانان اعلام کردم اما وی توصیه کرد بهتر است چند روز دیگر هم بمانم. از طرف دیگر، نقل و انتقالات هم در پیش بود و نمی‌توانستیم به همین راحتی از کنار این پروژه عبور کنیم. ا وجود اتمام ماموریت، باز هم ماندم تا کارها را پیش ببرم. بعد از جذب بازیکن و حل مشکلات مربوط به سفر تاجیکستان، در دیدار با سجادی، وزیر جدید ورزش و جوانان موضوع استعفا را مطرح کردم و به وی گفتم دیگر نمی‌توانم در خدمت پرسپولیس باشم. از روز هشتم آبان سال گذشته تا امروز با تمام وجودم، شبانه‌روز در خدمت پرسپولیس بودم و کارنامه و عملکردم مشخص است. برای موفقیت تیم و سربلندی باشگاه جنگیدم و امروز در شرایطی باشگاه را تحویل می‌دهم که نسبت به روزی که مسئولیت مدیریت را برعهده گرفتم، امیدواری‌های بیشتری در آن دیده می‌شود. جا دارد از سجادی تشکر کنم که اصرار داشت تا بمانم و با استعفای بنده مخالفت کرد اما وقتی دلایلم را شنید، تصمیم مرا قبول کرد.

استعفای رسمی جعفر سمیعی و عدم حضورش در کنار تیم درآستانه بازی با استقلال تاجیکستان موجبات نگرانی یحیی گل محمدی را فراهم ساخته تا در تمرین روز دوشنبه گذشته تیمش بگوید:

کاش مدیرعامل باشگاه تا پایان بازی با استقلال تاجیکستان کنار تیم می‌ماند و الان زمان مناسبی برای رفتن نبود و …

به نظر می‌رسد حق با یحیی گل محمدی باشد و متولیان جدید وزارت ورزش و جوانان باید با عدم پذیرش استعفای جعفر سمیعی در آستانه بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان جلوی به حاشیه رفتن نماینده کشورمان را می‌گرفتند اما …

نکته؛ شاید بتوان گفت استعفای جعفر سمیعی مدیرعامل بی حاشیه پرسپولیس در شرایطی که فضای کار کردن مهیا نیست درس بزرگی برای مدیرانی باشد که به هرقیمتی حاضر به ترک میز و صندلی خود نیستند اما به هر روی کاش این اتفاق بعد از بازی استقلال تاجیکستان می‌افتاد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی پرسپولیس یحیی گل محمدی استعفای جعفر سمیعی استقلال تاجیکستان یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند

آفتاب‌‌نیوز :

استعفای یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، آغاز دوران جدید این باشگاه بود. زمانی که تصور می‌شد با پایان جام ملتها، تفویض قدرت از یحیی به برانکو بدون چالش انجام خواهد شد، اما ناگهان ایوانکوویچ اعلام کرد که قصد حضور در پرسپولیس را ندارد و قرمز‌ها با اعتماد رضا درویش به اوسمار، یک سرمربی تازه را روی نیمکت دیدند.

در زمانی که بازیکنان و مدیریت پرسپولیس تمام قد پشت اوسمار بود، هواداران اعتراض و انتقاد شدیدی علیه سرمربی جدید و حامیان او داشتند، اما رفته رفته نتایج خوب از راه رسید و اوسمار موفق شد مقبولیت قابل توجهی را نزد هواداران این تیم کسب کند.

سرمربی برزیلی این دوران را اینطور شرح می‌دهد: خیلی دوران سختی برای همه بود؛ برای من، باشگاه، هیئت مدیره و بازیکنان که تغییراتی در کادرفنی‌شان داشتند. من تیم‌مان را خوب می‌شناختم و می‌دانستم تیم‌مان چقدر کیفیت دارد و می‌تواند کار‌های بزرگی انجام بدهد. ما پارسال دو قهرمانی به دست آوردیم و من به تیم‌مان اعتماد داشتم و می‌توانستم چنین مسئولیتی را قبول کنم، اما نگرانی هواداران را درک می‌کردم.

او در صحبت‌های متواضعانه ادامه داد: وقتی شخص بزرگی مثل آقا یحیی که یک مربی خوب و انسان خوب بودند در تیم حضور داشتند و بعد از ایشان هم دنبال مربی بزرگی مثل آقای برانکو بودند، قطعا هواداران مقایسه می‌کردند و اگر کسی را در حد آن‌ها نمی‌آوردند، باعث نگرانی آن‌ها بود. درست است که یک سری پیام‌های ناراحت‌کننده و شاید بی ادبانه نه فقط برای من، بلکه برای خانواده‌ام آمد، اما می‌فهمم؛ فوتبال همراه با احساسات و عشق است و من می‌دانستم با گذشت زمان و نتایج خوب می‌توانیم نگاه تماشاگران را عوض کنیم.

اوسمار ادامه داد: وقتی برای خرید و پیاده‌روی می‌روم و لطف و مهربانی هواداران و حتی عذرخواهی آن‌ها را می‌بینم، باعث می‌شود کارم را بهتر انجام بدهم.

او خاطره جالبی هم از یک موقعیت مشترک داشت: من تقریبا موقعیت مشابهی در تیم کورینتیانس داشتم که طرفداران زیادی دارد. من دستیار سرمربی بودم که ایشان داشتند به کشور عربستان می‌رفتند و من به عنوان سرمربی انتخاب شدم؛ جایی که تیم در فصل قبل موفقیت خوبی داشت و در آن فصل بازیکنان زیادی فروخته بود و تقریبا شرایطی مشابه پرسپولیس داشت.

سرمربی پرسپولیس در پایان این بحث گفت: ما فقط آقا یحیی را از دست ندادیم، بلکه ننکا و آقای عسگری هم رفتند. بازیکنان همان‌ها بودند و بازیکنان جدید آمدند. فرق پرسپولیس با کورینتیانس این بود که در پرسپولیس بازیکنان بودند و عوض نشدند. من با شناختی که از بازیکنان و کادر داشتم، از نتایج خوبی که قرار است بگیریم، مطمئن بودم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز