Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@05:22:20 GMT

قلدربازی سه خودرو در خروجی اتوبان حدثه آفرید! + عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۴۶۷۸۴

قلدربازی سه خودرو در خروجی اتوبان حدثه آفرید! + عکس

تصویری که پلیس سندی اسپرینگ در توییتر منتشر کرده نشان می‌دهد که این سه خودرو در خروجی بزرگراه به هم چسبیده‌اند. در این توییت نوشته شده که سه خودرو همگی سعی داشته‌اند هم‌زمان وارد خروجی شوند اما راننده موستانگ داستان متفاوتی دارد. وی ادعا می‌کند راننده آکادیا پس‌ازآنکه تقریباً خروجی را رد کرده بود، به‌سرعت وارد آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهراً این حرکت باعث شده راننده ساوانا هم به سمت راست تغییر جهت داده و موستانگ را به دیواره بتنی بکوبد.

نیروی این برخورد به حدی زیاد بوده که می‌توانست دست راننده موستانگ را بشکند. همچنین به نظر می‌رسد هر سه خودرو آسیب زیادی دیده باشند. آن سمت آکادیا که به ساوانا زده احتمالاً بشدت خراشیده و دچار رنگ ریختگی شده درحالی‌که به پانل جلوی ساوانا هم آسیب زده و چراغ راهنمای آن‌را بیرون انداخته است؛ اما در این تصادف موستانگ بیشترین آسیب را دیده است زیرا نیروی تصادف باعث شده چرخ جلوی آن روی بلوک بتونی برود. بااین‌حال، خوشبختانه در این تصادف هیچ‌کس آسیب جدی ندیده است./ پدال

منبع: فردا

کلیدواژه: تصادف خودرو قلدربازی سه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی روز دوشنبه در استان خبر داد و ابراز داشت: کشف محموله تاغ و سوخت، دستگیری سارق و بازگشت پول به حساب شاکی از مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس بخش بسطام سارق سیم و کابل برق حین سرقت روی دکل دستگیر شد، افزود: این سارق سابقه‌دار غیر بومی به انجام ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل با انگیزه تهیه مواد مخدر اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه بیش از دو هزار لیتر گازوئیل قاچاق توسط مأموران انتظامی مهدیشهر شناسایی شد، ابراز داشت: این محموله از استان های شمالی بارگیری و به مقصد سیستان بلوچستان در حرکت بود که خروجی حوزه استحفاظی این شهرستان توقیف و راننده دستگیر شد.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه ۵۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق از خودرو سمند در حوزه شهرستان سمنان کشف شد، تصریح کرد: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

وی از عودت وجه ۳۰۰ میلیون ریالی به حساب شهروندی که نرم افزار جعلی همراه بانک نصب کرده بود خبر داد و افزود: قرار بود این مبلغ به کارت فرد دیگری واریز و از کارت دوم وجه های مسروقه به رمز ارز تبدیل و سپس به حساب صرافی های خارجی منتقل شود که با هوشمندی و اقدام به موقع مهندسان سایبری، با دستور قضایی حساب صرافی مسدود و کمتر از ۴۸ ساعت وجه بازگشت.

کد خبر 6092520

دیگر خبرها

  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است